Öppen Company of Heroes-beta

Robot
Medlem
Öppen Company of Heroes-beta

Lyckan är gjord! Fort, fort, fort!

Medlem

Meh, inget tipstack =P, tycker att ni som inte lirat det här än ska testa, det är väldigt kul.

Medlem

Kan inte fz.se spegla filen? Det är rätt segt att ladda ner 1.6gig från fileplanet...

Inaktiv

Tror inte att FZ får spegla den. Nog bara FilePlanet som har rätt till den. Lite svårt för FZ att dela ut beta nycklar med...


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Inaktiv

You made my day FZ! Har sett fram emot detta spel LÄNGE nu!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Lycka till, ni som inte har haft förmånen att spela detta ännu

Inaktiv

fick en key iaf :D, se hur långt tid det tar att ladda bara :/


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

25 min tar det för mig, ligger och laddar med 1Meg/s. Bra hastighet för att vara FilePlanet om jag får säga det själv.


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Inaktiv

Laddar i runt 350kb/s,. så har man tur kanske man kan prova lite innan man somnar:)


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Strogge; Faktum är.. att jag fått börjat tanka hem det nu efter.. tjaa, 50-60 mins väntetid.. och jag laddar hem det i 500kb/s i alla fall. Så väntetiden är nog värst, egentligen.

Medlem

15 min väntetid... tankar nu... 1600 kb/s

Medlem

Vad är systemkraven CoH? Har en känsla av att mitt GF4ti inte kommer gilla detta


signatur
Medlem

Fan vad nice!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nu är det bara att vänta och sedan röja loss.

Medlem

Oh, härligt. Står i kö atm, hoppas spelet uppfyller mina krav.

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Vad är systemkraven CoH? Har en känsla av att mitt GF4ti inte kommer gilla detta

Kan bli lite väl tufft. Vid stora strider går mitt system (6800gt 2 & gb ram) lite väl segt.

Medlem
Skrivet av Eldarion:

Strogge; Faktum är.. att jag fått börjat tanka hem det nu efter.. tjaa, 50-60 mins väntetid.. och jag laddar hem det i 500kb/s i alla fall. Så väntetiden är nog värst, egentligen.

Såg att det kom upp en UK-mirror nu...gott

Medlem

ohh va nice!!

Inaktiv

Först gratis Red Orchestra och nu detta, mycket trevligt. Någon som kört det med ett 9800 Pro?

Medlem

Kört lite tutorial nu, är bara tvungen att säga att jag är så grymt såld på det redan.. kan bara ana vad som händer när jag får lägga rabarber på en och en annan pansarvagn. Syns i MP!

Medlem

Roffade åt mig ett konto, 85% hemma av det nu så snart ska vi se.

Medlem

OMG YES! Give me!

Inaktiv

Grymt bra beta, jag är helt stunned


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Är också sugen, men har ingen tid just nu. Är grymt avis på er


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

Tycker det är sådär...
Föredrar SHOWWII eller FoW före detta, men jag ska testa lite mer...

Medlem

Vad sägs som att lägga upp en torrent för oss FZ'are någon? Inget FP behöver veta av plus att vi får tanka det snabbt..

Medlem
Skrivet av Strogge:

Tycker det är sådär...
Föredrar SHOWWII eller FoW före detta, men jag ska testa lite mer...

Vill gärna veta hur det här är i jämförelse med SHoWWII, ett av mina favoritspel, jag har fortfarande 46% kvar att ladda ner

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av Strogge:

Tycker det är sådär...
Föredrar SHOWWII eller FoW före detta, men jag ska testa lite mer...

Vill gärna veta hur det här är i jämförelse med SHoWWII, ett av mina favoritspel, jag har fortfarande 46% kvar att ladda ner

Detta är ett renodlat RTS med baser och byggnader som du bygger mm. Påminner en del om WC3 fast år 1940.

...Jag orkar inte förklara mer än så just nu

Medlem

Lirade lite grann med Athlon XP-M @ 2.4Ghz, 1GB DDR, 9800Pro, körde på deras automatiska inställningar så flöt det på fint men såg crap ut, smällde upp allt på max så såg det bra ut men trögade nåt vansinnigt, så det går nog o ställa in så det blir en lagom mix där :).
Servrarna verkar något överbelastade just nu men det ordnar sig nog imorgon får jag hoppas för spelet verkar skitcoolt tycker jag, röja ner hus o väggar med tanks, montera bulldozer kit på tanks för o röja bort blockader osv osv.

Skriv svar