GRAW uppdaterat med två nya banor

Robot
Medlem
GRAW uppdaterat med två nya banor

Men gief en standalone server istället, herregud!

Medlem

nice hoppas på att dom nya banorna också finns med som co-op

Medlem

rätta takter GRIN!

Medlem

Väldigt trevligt... Men vill ändå ha en standalone server

Medlem

Men va i helvete, vart är serverpaketet med en riktig sa server? De verkar inte lyssna, snart dags att överge skiten.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Ja plus att dem inte fixar några singleplayer fel.. som t.ex AI på ghost recon medlemmarna, AI till fienderna... plus lite mer optimering så spelet flyter på lite bättre skulle också uppskattas...

GRIN lägger mer tid på kopieringsskydd och banor till spelet, så folk ska glömma dem riktiga problemen med spelet... Så typiskt... tur att jag inte köpte spelet...:D

Ja tur du inte köpte spelet.

Medlem

är graw bra till pc? jag ahr funderat på att köpa det till det!

Inaktiv

Mjodå det är helt ok. Dom patchar det vilt just nu så det blir bara bättre och bättre ^^

Medlem

ok, bra o veta, tackar

Inaktiv

Jag antar att det fortfarande inte finns respawns och saves i COOP?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Jag antar att det fortfarande inte finns respawns och saves i COOP?

Det skulle jag också vilja veta. Respawns i coop är det som krävs för att jag ska ge mig på det igen. Lite fler vapen hade inte heller varit fel.

Jag är fortfarande sjukt bitter över att det blev så olikt det första Ghost recon.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Flakmonkey

Vad ska man med saves och respawns i coop till? då försvinner ju hela spänningsmomentet

Medlem

Typ.
Hela grejen är ju att man ska ta det lugnt och försiktigt.
Annars finns det ju UT, Quake eller Doom att roa sig med.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Vad ska man med saves och respawns i coop till? då försvinner ju hela spänningsmomentet

Böjd att hålla med.

Medlem

Så är det givetvis och jag har med mycket nöje spelat igenom coop biten. Men jag vill gärna ha valmöjligheten för att ibland, när lusten faller på, röja lite mer så att säga.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Problemet löses lätt genom att skaffa ett annat spel


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Det är inget argument. Om kunden vill ha respawns så är det kundens ensak varför, inte din ensak att bli övertygad om varför det är roligt för denne.

Medlem

Mycket bra patch, dock så saknas ju fortfarande SA-server
Respawns skulle enligt mig förstöra hela grejen med coop, blir ju bara löjligt om man kan springa och dö hela tiden, fast snabbare restarts och ett par checkpoints skulle man inte säga nej till

Medlem

Zarkow: Det är väll snarare upp till spelmakarna att följa sin vision av spelet. Alternativet är ju att alla spel blir lika dana vilket i alla fall jag skulle tycka vara tråkigt

Jo, mer SA-servrar. Känns som om GRAW är döende snart om de inte sätter lite fart :\


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar