Premiärbilder från Army of Two

Robot
Premiärbilder från Army of Two
Medlem
Premiärbilder från Army of Two

Hyfsat imponerande, dels för det är co-op, dels för att det ser ok ut.

Men sedan märker man ju direkt att de överanvänt bloom/HDR, och vatteneffekterna var ju inte imponerande.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Otroligt peppad på detta spel om dom håller vad dom lovar.
Som Klosterkatten sa så var vattnet inte imponerande, inte en ända partikel. Det ska ju vara storm där!

Medlem

Vattnet såg ju verkligen bra ut tycker jag, det ser ut så när det är storm. Men du kanske vill ha nån slags överdriven paradisvatten som i Farcry?? KlosterK, jag märker att du ofta bedömer spel bara av det grafiska?? Spelar du nånsin spel som inte har supergrafik? För då måste du ha spelat bara ett få antal spel...:)


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tror inte man kan döma den här typen av vatten på en screenshot då det förmodligen är annorlunda i rörelse. Men ska man döma av stillabilden så ser det väldigt platt ut.

Vapeneffekterna ser inte heller särskilt imponerande ut. Modellerna och texturerna ser dock bra ut. Och som nämnt innan, en överdos av HDR.

Bandesignen ser ganska detaljfattig ut.

Edit; glömde säga, hurra för coop!

Medlem

Ointressant, det är EA som gör det, så spelet kommer antagligen att vara fyllda med med packs, och vapen power ups överallt, samt att man kan ta en kärve kulor i bröstet eftersom man bär bodyarmor.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Vattnet såg ju verkligen bra ut tycker jag, det ser ut så när det är storm. Men du kanske vill ha nån slags överdriven paradisvatten som i Farcry?? KlosterK, jag märker att du ofta bedömer spel bara av det grafiska?? Spelar du nånsin spel som inte har supergrafik? För då måste du ha spelat bara ett få antal spel...:)

Spelar fortf. mest äldre spel, men dömmer också efter grafikkåt, när du väl smakat grafik så kan man inte sluta.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag antar att det inte kommer på pc som allt annat

1
Skriv svar