Mina sex spelhemligheter

Flakmonkey
Mina sex spelhemligheter

Hoppas nu att @SwingCat blir glad för nu kommer äntligen mina sex spelhemligheter.

1. Jag har aldrig ägt ett Super Nintendo.
2. Jag har inte klarat Super Mario Bros 2.
3. Min längsta spelsession är 32 timmar med Civilization II (toa och matpauser förekom).
4. Jag har svurit på min scoutheder att aldrig börja spela ett MMORPG igen.
5. Enda anledningen till att jag uppgraderar min dator stavas #Unreal Tournament III.
6. Jag föraktar multiplayer-FPS med ett "realistiskt" tema.

Jag kan inte heller räkna till sex uppenbarligen ^^

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Mina sex spelhemligheter

Mwahahah! Busted! Inte klarat SMB2, det bästa av alla Mario-spel. Jag undrar om du är värt epitetet übergamer längre


signatur
Flakmonkey

Äsch, är ju inte ens ett äkta mariospel

Skägg.
10 Chambers

Står det Mario på kartongen? I guess it does!


signatur
Flakmonkey

Så om de skriver Mario på Quake-kartongen blir det ett Mariospel? Det heter ju Yume Kōjō: Doki Doki Panic egentligen men Nintendo bestämde sig för att släppa det som super mario bros 2 i usa/europa och bytte ut huvudpersonerna till Mario, Luigie, Toad och Peach...

Men ändå så ska det ju klaras av någon dag då man har tid över ^^

Skägg.
10 Chambers

I know the story

Och SMB2 är så mycket Mario det bara går imo, och hade du inte skämts lite hade du inte listat det!


signatur
Flakmonkey

Klart jag skäms, men inte så mycket som jag hade gjort om jag inte hade klarat något av de andra mario-spelen ^^

Medlem

Sex spelhemligheter? Kanske borde gå om skolan.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Sex spelhemligheter? Kanske borde gå om skolan.

Tänkte samma sak

Medlem

Var är 6an?!


signatur

osv.

Inaktiv

fantastico!


signatur

To swing is not to Wii.

Pansarknekt

Tyckte SMB2 var läskigt när jag var liten... Det var ju "skumt" tyckte jag. Det och Shadowgate gilla man inte på den tiden ;D


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

"6. Jag föraktar multiplayer-FPS med ett "realistiskt" tema."

Tack! Mina ögon fröjdas något enormt av att läsa detta.
Jag är så trött på alla dessa fruktlösa diskussioner om vad som är verkligt eller inte. Svaret borde väl vara - "INTE ETT SKIT. Ni kollar på 19" med taskigt ljud där ni trots någon sk. "ultrarealism" ändå glatt respawnar efter det att ni dött av en kniv i foten."

Medlem
Citat:

6. Jag föraktar multiplayer-FPS med ett "realistiskt" tema.

samma här, man måste kunna hoppa runt och trixa lite :3


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Men Bergstedt då, 6:an är ju skamlig bortom allt förstånd! Iofs väger 4:an upp det - så, jätteilla var det inte överlag


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Medlem

Mitt enda problem med UT serien är de fluffiga vapnen. Själv hade jag gärna sett mer vapen på temat kulor och granater, men kombinerat med UT:s övriga rörelseschema.

Följ nu upp med "Mina sexspelshemligheter".


signatur

1338 - One Step Above

1
Skriv svar