Bilder från Sonic Wildfire

Robot
Medlem
Bilder från Sonic Wildfire

Ser ut likadant som på gamecube, nåväl, så fortf. ok ut.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ja Wii är ju GC Lite så. Med en ny kontroll. Kolla specsen.

Medlem

Ja men vad hade ni förväntat er... hur många gånger har dem inte sagt det att Wii är ingen riktig "nextgen" maskin... att den är bara lite starkare än GC. Plus att den inte kommer klara av grafik i HD. Så varför är ni så chockade?? Trodde ni inte på dem nyheterna, eller har ni inte hängt me nyheterna??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Dom där bilderna är inte direkt imponerande, dessutom inte i widescreen heller. Här är 3 riktiga bilder på Wii-grafiken från nya Rayman.

Betydligt mindre jaggies mot GameCube! Ser helt okej ut faktiskt, lär bli kul.

Medlem

Att dom orkar göra fler Sonic spel

Medlem

Hehe, jag blir bara glad av att se detta. Det är den där barnsliga lyckan av att spela ett riktigt schysst oldskool-inspirerat spel som jag vill åt

Medlem

ser ut som dreamcast versionen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ja sonic spelet såg inte ut som mycket inte. Rayman verkade såg klart bättre ut dock och med lite mer högupplösta texturer och så. Fast det blir ju en Wii oavsett hur spelen ser ut för mig så

/ LordDaimos

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Ja men vad hade ni förväntat er... hur många gånger har dem inte sagt det att Wii är ingen riktig "nextgen" maskin... att den är bara lite starkare än GC. Plus att den inte kommer klara av grafik i HD. Så varför är ni så chockade?? Trodde ni inte på dem nyheterna, eller har ni inte hängt me nyheterna??

snarare så at de andra konsollerna inte är nextgen, utan bara uppiffad hårdvara i dem. jag ser inget nytt i varken 360 eller ps3 som inte fanns i ps2 eller xbox. eller kallad du en dator med senaste grafikkortet för nextgen?

Medlem

Sonic 1,2,3 plus expansion Sonic and Knuckles (troligen bästa plattforms spelet någonsin!) är väldigt bra spel helt enkelt.

Varför Sega gör halvt seriösa försök i 3D förstår jag inte, kan nästan lova att ett gammalt old-school Sonic med det gamla 2d perspektivet upphottat med en 3D-motor hade sålt grymt mycket bättre.

Flakmonkey

Äh, Sonic i 3d kan vara riktigt bra, diggar Sonic Adventure 1 och 2 riktigt hårt... sen har det ju kommit en massa kassa Sonictitlar... men inte så konstigt när de viktigaste personerna i Sonic Team har slutat där sedan en tid tillbaka.

Inaktiv

Hmm Sonic på ett nintendo känns alldeles för cheesy ... Men jag lever dock då kvar i världen Sega vs Nintendo

Inaktiv

Ja den här konsolen passar ju en 3 åring ... please ..

PS3 is teh Shiet ... Army of two , MGS4 , Getaway 3 , Motorstorm , Resident evil 5 , Alone in the dark , Heavenly sword -.- behöver jag säga någe mer ?

Medlem
Skrivet av Nudie.sE:

Ja den här konsolen passar ju en 3 åring ... please ..

PS3 is teh Shiet ... Army of two , MGS4 , Getaway 3 , Motorstorm , Resident evil 5 , Alone in the dark , Heavenly sword -.- behöver jag säga någe mer ?

Muej, tror jag har hört nog, uppenbarligen kan du inte uppskatta äkta spelglädje.

Medlem

Var lugnt, när Wii toppar säljs-listorna kommer det mer spel=P

Medlem
Skrivet av Nudie.sE:

Ja den här konsolen passar ju en 3 åring ... please ..

PS3 is teh Shiet ... Army of two , MGS4 , Getaway 3 , Motorstorm , Resident evil 5 , Alone in the dark , Heavenly sword -.- behöver jag säga någe mer ?

Ja, det kanske den gör samt alla andra åldrar. PS3 och 360 ska ju också få ett sonic. Och Wii får också ett Resident Evil och Sadness som verkar lovande trors den knapphända information som finns.

Inaktiv
Skrivet av kozzak:
Skrivet av Nudie.sE:

Ja den här konsolen passar ju en 3 åring ... please ..

PS3 is teh Shiet ... Army of two , MGS4 , Getaway 3 , Motorstorm , Resident evil 5 , Alone in the dark , Heavenly sword -.- behöver jag säga någe mer ?

Muej, tror jag har hört nog, uppenbarligen kan du inte uppskatta äkta spelglädje.

Det är precis vad jag gör .. men tittar man även på game cube och DS så är det barn konsoler ... 3-4 spel bara för dom " äldre " som gillar blod,förstörelse, ACTION i hel het ..

Medlem
Skrivet av Nudie.sE:
Skrivet av kozzak:
Skrivet av Nudie.sE:

Ja den här konsolen passar ju en 3 åring ... please ..

PS3 is teh Shiet ... Army of two , MGS4 , Getaway 3 , Motorstorm , Resident evil 5 , Alone in the dark , Heavenly sword -.- behöver jag säga någe mer ?

Muej, tror jag har hört nog, uppenbarligen kan du inte uppskatta äkta spelglädje.

Det är precis vad jag gör .. men tittar man även på game cube och DS så är det barn konsoler ... 3-4 spel bara för dom " äldre " som gillar blod,förstörelse, ACTION i hel het ..

Jo för blod,förstörelse och råhudad action är ju jätte vuxet! tror det mest är finniga 15 åringar som tycker det är jätte kul. Där imot släpptes resident evil 4 till gamecuben först, och det var guld värt. Plus att det finns mycket underbara spel till DS t ex Castlevania, New Super Mario Bros, Mario Kart DS, Metroid Prime: Hunters m.m Så det är mer fördomar än sanning.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Nudie.sE:
Skrivet av kozzak:
Skrivet av Nudie.sE:

Ja den här konsolen passar ju en 3 åring ... please ..

PS3 is teh Shiet ... Army of two , MGS4 , Getaway 3 , Motorstorm , Resident evil 5 , Alone in the dark , Heavenly sword -.- behöver jag säga någe mer ?

Muej, tror jag har hört nog, uppenbarligen kan du inte uppskatta äkta spelglädje.

Det är precis vad jag gör .. men tittar man även på game cube och DS så är det barn konsoler ... 3-4 spel bara för dom " äldre " som gillar blod,förstörelse, ACTION i hel het ..

Jo för blod,förstörelse och råhudad action är ju jätte vuxet! tror det mest är finniga 15 åringar som tycker det är jätte kul. Där imot släpptes resident evil 4 till gamecuben först, och det var guld värt. Plus att det finns mycket underbara spel till DS t ex Castlevania, New Super Mario Bros, Mario Kart DS, Metroid Prime: Hunters m.m Så det är mer fördomar än sanning.

ehm okey ...du vet ju inte vad du pratar om ... de är ju egentligen överviktiga 15 åringar som spelar dom spelen du nyss nämnde... du kan ju knappast spela nån av dom spelen du nyss sa online mot andra människor ... den konsol med bäst utbud på COOP online och versus kommer .. men då menar jag också att spelet i sig är bra .. singel player är 90 tal.. dags att vakna... bang bang my baby shot me down

Medlem

De flesta av mina bekanta som har nintendo konsoler är 18+ tycker det säger en hel del...

Medlem

som postaren sa ovanför mig, dom mesta som äger DS och t ex gamecube är oftast +18 när det gäller alla nintendos konsoller utan kanske gameboy advance, fast det vet jag många som har också. Nudie.sE, Tror inte du och jag växt upp i samma gereration, eller rättare sagt jag hoppas inte det.

Och singel versus Multi/coop har inget med denna tråd att göra för det är smaksak.

Inaktiv

haha du vill inte ens att jag svarar på det XD *geeks*

Inaktiv

drunken monkey .. så sant som det var sakt de är jag nog inte ... vi avrundar allt o säger att det är en smaksak .. ingen av konsolerna är ute än

Medlem
Skrivet av Nudie.sE:

drunken monkey .. så sant som det var sakt de är jag nog inte ... vi avrundar allt o säger att det är en smaksak .. ingen av konsolerna är ute än

Niceu.

1
Skriv svar