Blizzard uppdaterar - dubbelt upp

Robot
Medlem
Blizzard uppdaterar - dubbelt upp

StarCrafh = starcraft

Medlem

Nu spelar inte jag det här spelet överdrivet ofta, men det är det här som kallas support på hög nivå

Medlem

Yes, blizzard måste köpa upp EA ^^


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Nu spelar inte jag det här spelet överdrivet ofta, men det är det här som kallas support på hög nivå

Precis vad jag tänkte på


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Inaktiv

Då ska ni se på WoW forumen, där är det en del whiners som inte håller med =P

Medlem

Släpper Blizzard patchar till urgamla spel kallas det bra support, om EA gjorde samma sak skulle folk klaga på att spelet fortfarande behöver patchas.

Medlem

Precis. Dom har hållt på en herrans massa år och det är fortfarande inte buggfritt

Flakmonkey
Skrivet av Margy:

Släpper Blizzard patchar till urgamla spel kallas det bra support, om EA gjorde samma sak skulle folk klaga på att spelet fortfarande behöver patchas.

Exakt, men det är ju skillnad på företag och företag... Blizzard har ju fortfarande den där bohemstämpeln... att de som jobbar där aldrig behöver stressa och att de bara har kul... lite garageverksamhet så att säga... de är fortfarande "en av oss"... lite konstigt egentligen med tanke på hur mycket pengar de håvar in och med tanke på att de bara släpper uppföljare och spinoffer ^^

Medlem

Starcraft har varit spelbart från första början, det har inte T ex Bf2 varit någon gång

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Starcraft har varit spelbart från första början, det har inte T ex Bf2 varit någon gång

Det är konstigt att så väldigt många har spenderat hundratals timmar med ett spel som inte är spelbart?

Medlem
Skrivet av Margy:

Det är konstigt att så väldigt många har spenderat hundratals timmar med ett spel som inte är spelbart?

Det är för att ni inte vet bättre..


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

de är fortfarande "en av oss"... lite konstigt egentligen med tanke på hur mycket pengar de håvar in och med tanke på att de bara släpper uppföljare och spinoffer ^^

Kanske kan bero på att deras spel av väldigt många, inklusive mig, klassas som genuint bra. De har för det mesta en kvalitetskänsla över sig som ligger en bra bit över snittet.

Att företaget sedan tjänar rejält med pengar på dem har jag ingenting emot. De gör bra produkter - de förtjänar att göra sig en hacka på dem. Få saker irriterar mig mer än folk som hackar på företag bara för att de tjänar pengar

Medlem
Skrivet av Sokkan:

Att företaget sedan tjänar rejält med pengar på dem har jag ingenting emot. De gör bra produkter - de förtjänar att göra sig en hacka på dem. Få saker irriterar mig mer än folk som hackar på företag bara för att de tjänar pengar

Visst är det inte fel att företag som gör bra ifrån sig tjänar pengar på det - tvärt om. Däremot kan man tycka att det är fel av företagen att bara släppa (halvdana) uppföljare bara för att det vet att de säljer pga att deras tidigare spel i serien har sålt massor. En del köper (t ex) Warcraftspelen som kommer ut bara för att det är Warcraft.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar