Crysis i nya filmer

Robot
Medlem
Crysis i nya filmer

Har sett dem här tidigare... men hur som helst så blir det här nåt att längta efter... ska bli kul o pröva minigun i djungeln... påminner om Rovdjuret filmen...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Hackar bara sönder när jag ska se på HD upplösta filmer!? någon som vet vad som kan vara problemet???

Medlem

Caop: din hårdvara.. HD filmer kräver en del!

Medlem

Näe... Caop, jag tror mer på att det är dina codecs... ladda ner nya codecs, och nya players. Min favorit är K-Lite Mega Codec Pack. Med den får du alla viktigaste och bra spelare som Media Player Classic och Bsplayer. Plus, hämta vlc från videoLan... Den spelaren är nästan bäst av alla... testa


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Kan också vara datorn, HD filmer hackade ordentligt på min gamla burk men nu så flyter det på som aldrig förr (förutom de med 1080 P, då svider det igen)


signatur

Lev ditt liv som en helg

Medlem

Ser ju inte dumt ut alls, systemkraven vill jag dock helst inte se...

Medlem

Oj, oj, oj, man har verkligen flyttat fram gränsen för PC-spelen. Misstänker dock att väldigt få kommer att kunna spela med den här grafiknivån.

Ett ord: Weeeeeee!

Medlem
Skrivet av Johan:

Oj, oj, oj, man har verkligen flyttat fram gränsen för PC-spelen. Misstänker dock att väldigt få kommer att kunna spela med den här grafiknivån.

Som jag har förstått det så är det vanliga Dx9-kort dom utvecklar på, så sån katastrof lär det inte bli.

Inaktiv

OMFG räcker väl som kommentar det här ska jag lätt köpa nya prylar för att kunna lira på max

1
Skriv svar