Kommande spel till Xbox Live Arcade

Robot
Kommande spel till Xbox Live Arcade
jnx
Medlem
Kommande spel till Xbox Live Arcade

Det här blir bara bättre o bättre

Tack MS

Medlem

Dig Dug för vinsten!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

undra hur texas hold 'em kommer fungera, om det kommer vara me typ poäng eller om man kommer kunna köra me stålar

Medlem

Castle Crashers"!!

Medlem

Allt som behövs nu är en vettig arkadkontroller, då D-paden på MS egna kontroller är helt värdelös.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Castle Crashers o Sonic är ju så lätta köp! Fan va roligt o spela sonic igen.

Flakmonkey
Skrivet av [cp:

Billen"]Allt som behövs nu är en vettig arkadkontroller, då D-paden på MS egna kontroller är helt värdelös.

en sån här kanske?

Medlem

Har funderat på det nosnos, men jag använder inte 360 till retrolir tillräckligt ofta för att betala tusen pix för en joy


signatur

1338 - One Step Above

Flakmonkey

äh 1000 spänn är ju lite överdrivet... 60 euro Men det är klart, gillar man inte fightingspel så är det kanske lite mycket... ska bli nice att testa till Street Fighter 2 som ju släpps idag iaf ^^

Medlem

60 euro? Var då någonstans? enda exemplet jag sett är PSXCare, där den är "prissänkt" från 1300 till 1000.


signatur

1338 - One Step Above

Flakmonkey

www.play-asia.com

Billigare att köpa spel där också, vilket går bra med vissa iom att de är regionsfria... Prey tex

Medlem

Jävligt trevlig site. Pålitliga?

Har du testat stickan med arkadlir?


signatur

1338 - One Step Above

Flakmonkey

Siten är pålitligt, den populäraste bland de som importerar skulle jag nog säga... stickan funkar finfint till arkadspel, tycker iaf jag

Medlem

Synd att RB etc är satta brevid start mm. Sågf att Lik-Sang är bra mycket billigare på tex en Lite. Vet du hur dom olika siterna står sig prismässigt i övrigt?


signatur

1338 - One Step Above

Flakmonkey

Nej, ingen koll på det tyvärr... är väl bara att plocka ihop en korg och jämföra ^^

1
Skriv svar