Unreal Tournament 2007 försenat

Robot
Medlem
Unreal Tournament 2007 försenat

orkar inte läsa nått mera men
!!! men! 100år kvar ju, hehe å sen finns det folk som har betalat för spelet sen några år tillbaka
baah, vad gör dem? spelet verkar ju vara så mycket nästan klart när man läser om det.
aja, de kanske kom på att det var dumt att ta bort dodgejumps å shildgun och skall sätta tillbaka det? )


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Dubbelargh! Aja, tur att man har andra spel att spela tills det kommer ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers

ska de inte ha med dodgejump? Ett års väntan blev genast lättare.


signatur
Inaktiv

Rykten från senaste E3 bekräftade då mao..2007 Q1..
Fan va drygt att vänta....


signatur

[professor kalkys horgosse]

Medlem

skit...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Flakmonkey

sweet, nu kommer man kanske ha råd med en dator som klarar av spelet när det släpps iaf ^^

Medlem

Någon som har koll på vad det är för sys req på UT2007? eller vad dom beräknar att man ska behöva?


signatur

Why?

Medlem

lite lagom så där. Är det nog tänkt som krav.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Lite lagom


signatur

Why?

Medlem
Skrivet av nV News Forums:

Minimum Requirements
CPU: 2.8Ghz
RAM: 512MB
Graphics: Geforce 6 series

Recommended System
CPU: 3-4Ghz
RAM: 1024MB
Graphics: NVIDIA 6800GT/Ultra or 7800GT/GTX SLI

UT2007 Technical features and requirements
* Dual-core CPU: Multi-threading is supported and should provide much better performance
* 64-bit version to be available with better textures
* Renderers: SM3.0, 2.0, possible DX8 renderer
* HDR supported
* Physics: Novodex Physics Engine
* AGEIA PhysX PPU supported.

källa


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Då är det på håret att man kan köra med high inställningar på en xp3000, 1gb ram, x800gto då


signatur

Why?

Medlem

Kempfher: var inte så säker på det. Ett tag nu tills de är release tydligen, reqs kommer säkerligen att ändras.

Trist om det ändrade datumet dock, antar att det blir mer tid över till ut2k4 än vad man trodde Namnbyte till ut2k8 btw?

Skrivet av conthox:
Skrivet av nV News Forums:

Minimum Requirements
CPU: 2.8Ghz
RAM: 512MB
Graphics: Geforce 6 series

Recommended System
CPU: 3-4Ghz
RAM: 1024MB
Graphics: NVIDIA 6800GT/Ultra or 7800GT/GTX SLI

UT2007 Technical features and requirements
* Dual-core CPU: Multi-threading is supported and should provide much better performance
* 64-bit version to be available with better textures
* Renderers: SM3.0, 2.0, possible DX8 renderer
* HDR supported
* Physics: Novodex Physics Engine
* AGEIA PhysX PPU supported.

källa

Mycket hårdvara för ett spel där folk ändå kommer sänka sig till lägsta inställningarna för att tjäna de där extra 3 bildrutorna per sekund...

Flakmonkey

Du måste tänka på quakespelare... en helt annan art ^^ Visst, man vill ju inte att FPSen ska va på tok för lågt, men håller den sig på en hög och stabil nivå så krämar man ju på grafiken

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Du måste tänka på quakespelare... en helt annan art ^^ Visst, man vill ju inte att FPSen ska va på tok för lågt, men håller den sig på en hög och stabil nivå så krämar man ju på grafiken

så sant som det är sagt...mulle härjade med mig bara för att jag hade alla inställningar på max i 2k4 man är ju grafikbög

Näe, jag bara förutsätter att alla som köper snabba multiplayer PC-spel tänker som quake-spelare.

Själv tänker jag mer som en konsollspelare, och jag kommer nog springa iväg och köpa något episkt äventyrsspel istället för UT2007.

Medlem

Hahahaha. Unreal Tournament Forever. 8)

Inaktiv
Skrivet av Kempfher:

Då är det på håret att man kan köra med high inställningar på en xp3000, 1gb ram, x800gto då

Recommended betyder ju tyvärr inte att det går att köra på högsta... jag tror inte ens min maskin (samma som din, fast med en 3700+) kommer orka med det där på högsta.
Fast jag har alltid känt att medium-inställningarna räckt gott och väl när det kommer till de senare UT-spelen.
Drar du upp i max på UT2004 blir det liksom för mycket, enligt mig. Medium, däremot, då är det både snyggt och spelbart.

1
Skriv svar