Fyra bilder till Command & Conquer 3

Robot
Inaktiv
Fyra bilder till Command & Conquer 3

Ser fränt ut. hoppas, hoppas bara Joe (Kane) är med nu också

Är också intresserad vad tredje sidan är.
jag tror det är YURI... för storyn hänger ju ihop lite med RA spelen. man kan alltid hoppas

Edit: Jag menar att RA & CnC spelen hänger ihop story mässit. bara att det skiljer många många år mellan de krigen.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Jo det skulle vara coolt att få spela som Yuri men det blir säkert några lamer aliens istället.

Medlem

Ser lovande ut, inte lika läckert som Supreme Commander, men ändå lovande


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

wtf yuri? hell no! RA2 hade förövrigt inget med c&c att göra vad jag vet, var ju mer som en komisk spinoff av c&c serien, tiberium historien är mer åt det seriösa hållet.
3:e sidan tror jag kommer vara aliens aka scrins!

De nya screenshotsen såg nice ut iaf, tibieriumkristallerna såg ganska stora ut :S

Medlem

RA2 & Generals har ingeting med den orginella C&C storyn att göra. Eftersom RA1/2 var i en realistisk framtid, och Generals är mer nutid.

Tiberiumtiden är ju satt långt in i framtiden, och har inget med det andra o göra.

Bilderna ser väl ok ut, kunde dock skära ner Bloom på kristallerna, och storleken, annars ser det fin fint ut.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Men Kane är ju med i RA1? Avslöjas det inte att (det som skulle komma att bli) NOD har figurerat i skuggan av Stalins regering nån gång i slutet den sovjetiska kampanjen?


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem

Ser ut som en rip off på Act of War

Kan bli kul med ett nytt välgjort strategispel,
det är ju som bekant lite glest på den fronten.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Tanksen ser konstiga ut. Hoppas dom får till det, det är en bra story.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Shey Zhou:

Men Kane är ju med i RA1? Avslöjas det inte att (det som skulle komma att bli) NOD har figurerat i skuggan av Stalins regering nån gång i slutet den sovjetiska kampanjen?

Jupp...Så är tidslinjen i Red Alert 1 om sovjetunionen vinner och Kane får sin vilja fram. Då får vi Brotherhood of Nod och allt det där.

Men om dom allierade vinner Red Alert 1, då får vi tidslinjen som i Red Alert 2 med Yuri och inget spår av Tiberium.

Red Alert 2 är inte långt i framtiden från Red Alert 1, kom ihåg Tanya som är med i båda spelen.

Det är så jag ser det iallafall

Medlem

Ser snyggt ut, men jag hoppas bilderna är från samma bana...så att det inte är så alla banorna kommer se ut


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelet ser snyggt ut men tyvärr tycker jag det är svårt att markera trupper osv när spelen är så här... föredrar Generals stilen.. platt och simpelt...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Är också intresserad vad tredje sidan är.
jag tror det är YURI... för storyn hänger ju ihop lite med RA spelen. man kan alltid hoppas

Jag kommer inte riktigt ihåg hur senaste alstret slutar men kan det inte vara CABAL som är den tredje faktionen?

Medlem
Skrivet av RoGGe:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Är också intresserad vad tredje sidan är.
jag tror det är YURI... för storyn hänger ju ihop lite med RA spelen. man kan alltid hoppas

Jag kommer inte riktigt ihåg hur senaste alstret slutar men kan det inte vara CABAL som är den tredje faktionen?

Besegrade man inte CABAL i Firestorm? Tror även jag att det är Scrin som kommer vara den 3dje parten i det hela.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag har spelat alla c&c-spelen, men minns varken vad CABAL (du skrev firestorm, spelat ytterst lite) eller Scrin är :/

Inaktiv

Kane blev CABAL i slutet av Firestorm, om jag inte minns helt fel.

[Så han bytte ju sida.. så både NOD & GDI slogs
mot han på sista banan.]


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Nu kanske jag är ute och cyklar, men finns det inte en trailer till C&C3 där en röst säger "When we fought it couldent get worse...they came" eller nåt liknade, och så zommas det hela tiden ut från jorden.

Medlem

är nästan 100% säker att det är scrin'sen som e tredje faction, antingen det eller mutanter..

bara löjligt om att Yuri skulle vara med. för som sagt R2 var bara en (dålig) spinoff i ett alternativt R1,

angående bilderna så ser det jäkligt grymt ut.. men på nåt sätt så blir jag fortfarande orolig att CnC3 kommer vara för likt General's i spelsättet.. bad idea EA..

Medlem

Bara jag som tycker att generals faktiskt är ett mycket bra spel rent spelmässigt och att det med vissa förbättringar och "rätt" story kan bli ett mycket bra spel?

Inaktiv

Generals är ett mycket bra spel. fast nätkoden + dessa missmatch är lite irreterande bara.
Annars är Generals/ZH väldigt bra SP/MP spel.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

De har ju lovat att minska storleken på tiberiumet men det verkar ju inte vara gjort på dessa bilder. Undra när vi får se bilder på det?

Skulle verkligen vilja se Kane igen också, han är ju bara för skön.
"No, I'm not God. But I'm a close second."

1
Skriv svar