E3-mässan blir kvar, i mer intimt skick

Robot
E3-mässan blir kvar, i mer intimt skick
Inaktiv
E3-mässan blir kvar, i mer intimt skick

Det var skönt att höra iaf


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Låter bättre så.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jupp.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Nice att det blir kvar

Medlem

skönt att den blir kvar, det ska bli intressant att se hur den kommer att se ut i framtiden...

Medlem

booth babes! :'(


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Säger som Gert Fylking: "Äntligen!"

Medlem

Nu är oron över...


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Inaktiv

Bra!


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Medlem

Inte alls skönt, för min del är det lika med nedlagt nu, förut fanns det iaf chans att besöka mässan om man trixade lite, nu kommer det bara att vara elitjournalister som får komma in.

Elitjournalister som dessutom alldeles för ofta bakbinds av utgivare och utvecklare, kolla bara på super plays täckning av E3, bra reportage och alla hailade assassins creed, fick vi se ngt av de 6 spelbara minuter som fanns? NOPE!

Vilka var det som visade mest av speldemot av armed assault? inte var det ign eller gamespot iaf, papperstidningarna håller på sina artiklar och har dessutom långa pressläggningstider.

Och så komme det bli i framtidens E3, sanna mina ord, dagarna av mediefester kring alla de kommande spelen är över, nu blir speljournalister ÄNNU mer en bonde i utgivarnas marknadsföringsspel.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Skönt, gillar intima stunder


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

"Intimt" sa rougen och sappade en Priest.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av FZ:

E3-mässan blir kvar, i mer intimt skick

Great! Våpigare booth babes ftw!


signatur

Aj, dina ögon!

Inaktiv

Förra artikeln sa exakt samma sak, även om det bara va ett rykte. Kanske fz börjar läsa mer än bara headlinen från sidor nu

JB
Medlem
Skrivet av simulacra:

Och så komme det bli i framtidens E3, sanna mina ord, dagarna av mediefester kring alla de kommande spelen är över, nu blir speljournalister ÄNNU mer en bonde i utgivarnas marknadsföringsspel.

Vad menar du med "bonde i i utgivarnas marknadsföringsspel"?

- Generellt att många speltidningar inte vågar skriva något negativt, utan skriver då istället mest om det positiva om något icke relevant som någon ny teknik, som inte kommer avgöra om spelet blir bra eller ej

- Eller den typen av journalister som tror marknadsföring = fakta

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av arpeggio:

Förra artikeln sa exakt samma sak, även om det bara va ett rykte. Kanske fz börjar läsa mer än bara headlinen från sidor nu

Skillnaden, som är glasklar om man tar sig förbi rubriken, är att detta är det officiella uttalandet från ESA. Anser du inte att ryktesbekräftningar är värda en nyhet?


signatur
Medlem
Skrivet av JBRAA:

Vad menar du med "bonde i i utgivarnas marknadsföringsspel"?

- Generellt att många speltidningar inte vågar skriva något negativt, utan skriver då istället mest om det positiva om något icke relevant som någon ny teknik, som inte kommer avgöra om spelet blir bra eller ej

- Eller den typen av journalister som tror marknadsföring = fakta

Både och i mer eller mindre större omfattning än tidigare, men skillnaden nu är att BARA elitmedia får se nyheterna och inte fans som trixat in sig och sedan filmar sånt som intresserar dem för at sen lägga upp till allmän beskådan.

Nu kommer det istället bli så at man håller på vissa grejer för att det finns en stor fanbase som är beredda att betala för det, och därmed kommer betalsiterna och tidningarna se rätt stora chanser att tjäna mer genom att sälja sånt som inte finns att tillgå längre från "gemene man".


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

ELLER så bryr man sig helt enkelt inte... Man ska spela spelet ändå!

Medlem

skönt att E3 lever! kanske blir lite vettigare nu också om dom krymper ner det en aning... hoppas på det bästa!

Medlem

Säger bara, vi får vänta och se!. Dom vet inte ens själva hur det kommer ser ut. Jag tycker det är skönt att dom sloppar massa skräp som ingen kanske ingentligen bryr sig om. Men finns där för att det finns plats.

Jag litar på ESA och detta är ju bättre än inget E3 alls

MFC
Medlem

Betyder detta att det blir bås med boothbabes istället?..

Avdelningen, sjuk humor


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Betyder detta att det blir bås med boothbabes istället?..

Avdelningen, sjuk humor

Tror dom får hitta riktiga jobb

1
Skriv svar