Ken Levine: "EA sket i System Shock 3"

Robot
Medlem
Ken Levine: "EA sket i System Shock 3"

Ännu ett bevis på hur jävla lite EA bryr sig om gamers, fan vad sur jag blir.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Antagligen skulle det ta för lång tid att utveckla och dom inte skulle kunna pumpa ut det så snabbt -.-

Flakmonkey

Nja, beror nog på att det inte sålde tillräckligt bra... System Shock 2 är ju ett av de där spelen som "alla" gillar men väldigt få köpte...

EA satsar ju på gärna på säkra kort, och System Shock 3 är nog inte ett sådant

Medlem

Vi kanske ska vara glada att inte EA tog sig an fortsättningen på serien?

Medlem

EA bryr sig bara om pengar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har personligen aldrig spelat system shock spelen, hört mycket bra om de dock.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Nja, beror nog på att det inte sålde tillräckligt bra... System Shock 2 är ju ett av de där spelen som "alla" gillar men väldigt få köpte...

EA satsar ju på gärna på säkra kort, och System Shock 3 är nog inte ett sådant

Jag är en av dom få iallafall som köpte det ;D Men som sagt, Var antaligen tur att dom inte fortsatte på det

Medlem

Jag tycker faktiskt det är bra. Bra för att Bioshock kom till, det verkar bli väldigt lyckat av att dömma från E3 previews och screens. Även positivt att EA inte försöker sig på System Shock 3... det hade dom bara misslyckats med.

Slutet gott, allting gott.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Jag tycker faktiskt det är bra. Bra för att Bioshock kom till, det verkar bli väldigt lyckat av att dömma från E3 previews och screens. Även positivt att EA inte försöker sig på System Shock 3... det hade dom bara misslyckats med.

Slutet gott, allting gott.

Ja kanske är bäst så

QRT
Medlem
Skrivet av Fletchett:

Jag tycker faktiskt det är bra. Bra för att Bioshock kom till, det verkar bli väldigt lyckat av att dömma från E3 previews och screens. Även positivt att EA inte försöker sig på System Shock 3... det hade dom bara misslyckats med.

Slutet gott, allting gott.

Håller med

Inaktiv

Precis.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Jupp.. nog bäst så!:)


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tur att EA struntade i att göra SH3, blir mörkrädd vid bara tanken på hur illa det kunnat bli....*ryser*

Hoppas att Bioshock blir bra, *längtar* att få ha en köpt kopia i handen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Precis som Levine sket i Tribes:Vengenace... Pft!


signatur

---
Boo!

Inaktiv

System Shock 1 står där hemma i orginal iaf. Tvåan har jag aldrig sett ute i butik.

Medlem

Låter som en orsak man kan vänta sig från EA.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

1
Skriv svar