They are waiting for you

Medlem
They are waiting for you

In the test chamber

Körde igenom nyligen H-L1 igen då det är mitt favorit spel av alla spel. Att återigen kliva in i Black Mesa och gå runt och bara le när alla doktorer säger hur sen man är och hur dom väntar på en i deras Test rum.. Dock i det senaste killen som säger just. "They are waiting for you... In the test chamber" han är fan den mesta creapy killen i hela spelet. Liksom, vet han om något som inte jag vet? som att jag ska teleportera in 200 monsters i deras bunker? eller är det för att jag är den nya killen ombord som dom vill skrämma lite?.. Anywho he creaps me out.

Angånde sådan sak, det var några år sedan när man hade bottar inne på datorn då man körde mycket Cs (som man ej gör längre) så hade visst en bot tagit sig in i mitt singelplayer spel när jag startade upp första banan och åkte i tunnebanan så stog en bot mitt framför mig med en pistol i högsta hand och började skjuta. Vad hade jag då? Ingenting såklart. Så det slutade med att jag lyckades ta mig ut ur vagnen och hoppade ner i den stora avgrunden, bättre att den tog död av mig än att bli ägd av en bot. Erhm..

Hadoken!

#blogg

Skägg.
10 Chambers
They are waiting for you

Haha, du tyckte inte botten var creapy? Jag hade flippat rejält.


signatur
Medlem

Jodå jag tyckte allt att botten var creapy, Det skummaste var att han först stog där i nån sekund sen så började han tok skjuta på mig. Undrar fortfarande hur den där boten kunde komma in i mitt singleplayer spel.

1
Skriv svar