Kör lastbil i Rigs of Rods

Robot
Medlem
Kör lastbil i Rigs of Rods

Tufft, borde finnas fler sånna här spel

Medlem

1nsane någon? Ser ut att vara ett spel som kan vara kul att sela lite ibland, ska bli intressant att se hur det kommer gå vidare.

Inaktiv

Ser skitbra ut, måste testas!


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

ush, måste vara ett tecken på att jag är trött Fick rubriken till "Kör lastbil i Lord of the Rings".


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Det såg bra ut, måste testas


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

"Ser bra ut?" "Tufft" Är ni galna i huvvet eller?!

Medlem

Faktiskt kul, antagligen för att det finns lite skön fysik på lastbilarna. Finns ju till och med en editor där man kan sätta ihop sin egen bil.

Släng in lite vapen å multiplayer så har vi game of the year här.

Medlem

Verkar roligt......kan ju hoppas på lite vapen också.

Medlem
Skrivet av SuperTank:

ush, måste vara ett tecken på att jag är trött Fick rubriken till "Kör lastbil i Lord of the Rings".

lmao, det hade varit något det


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

alltid kul med såna här spel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Big Rigs någon?


signatur
Inaktiv

Tycker det är lite synd att "våra" 25,25-ekipage inte finns representerade i något spel (såvitt jag vet), det är inte alls lika kul att köra trailer som det är att köra "riktigt" släp.

Amerikanerna som är så stolta över sina 18-wheelers, de blir rätt tysta när man berättar vad man själv kör...


signatur

...men vad vet jag?

Medlem

I'm driving a truck, driving a big ol' truck. Pedal to the metal hope I dont run out of luck. Rolling down the highway until the break of dawn. Driving a truck with my... High Heels on! - Truck Drivin' Song


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det var riktigt skoj, dock förstår jag inte riktigt hur man byter lastbil efter man sitter i en.
Man ska ju köra in garaget men hur kommer man ut ur lastiblen..?

Medlem

Prova enter-knappen. Och readme-filen


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem
Skrivet av MaxH:

Prova enter-knappen. Och readme-filen

Haha, där bevisa jag just min dumhet idag enda knappen tror jag som jag INTE har testat.. Och det där med readme filer har jag aldrig förståt

Medlem

Så underbart lir!!

Det är ju såhär lastbilsspel ska vara.. Så mycket mer o göra o tänka på när det gäller lastbilens funktioner..

Visst det är en beta så grafiken kanske inte e o hurra för så värst..

Men att kunna köra runt o levera lite lådor hit o dit med kranbilen eller tömma containrar här o där tycker jag kan va skoj en stund..

Mer av sånt här vill jag se..

Medlem

Blir till att testa det här liret! Ser ju ganska ballt ut

Medlem

Rätt skoj att ta en lastbil som kan lasta på saker, exempelvis den som lyfter sopkontainrar. Efter man lyft på den så låser man fast den med "O" och sen försöker man lyfta av den igen, lastbilen låter som om den får krupp och till slut så pajjar armarna. Går att förstöra dom på massor av olika sätt

Medlem

Trodde de skulle vara "SKIT". Men va faktiskt kul för en stund! bra spel ibland när man e rastlös

Inaktiv

Lastbilarna såg ju ut att vara gjorda av gummi.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Det är lätta att fastna några timmar. Jag tycker det är roligast att klätta över kullar med trailerdragaren.. Härligt när det är lite motstånd!

Se nu till alla att ge killen lite feedback så han vet att det finns folk som uppskattar det han gör.


signatur
Inaktiv

vart går man när man ska burja spela spelet?????????

Inaktiv
1
Skriv svar