Just Cause - filmer och intervju

Robot
Inaktiv
Just Cause - filmer och intervju

Ojojoj, hoppas på ett demo innan release och ett spel utan starfore. ja då är det ett givet köp

Inaktiv

SHIT det ser ju riktigt coolt ut!! Bra gjort Avalanche *asspat*

Medlem

Ser halv kul ut, fick väldigt stora Boiling point vibbar i början.. bra att dom dog ut

Medlem

Där hade vi en blandning av GTA: SA, Boiling point och FarCry..

Inaktiv

Det här skulle kunna bli nåt... Rockstar Games har kanske inte graffen riktigt rätt, men dom har definitivt ett öga för känsla. Kan vara svårt att tävla mot.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Ser snyggt ut... men måste säga att jag tycker spelet verkar halv-tråkigt ut!!? Som nån sade, boiling point kommer upp i minnet!? Hoppas jag har fel, hoppas det blir bra, men det är många såna här spel på g nu, jag köper nog hellre Saints Row till 360´n än det här?? Men vi får se...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

ojojoj ser underbart ut!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Hmm, FarCry med grapling hook?
Ja varför inte


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

hmm, det ser snyggt ut, men har den samma känsla som alla Gta-spel? Det är frågan!

Medlem

Ser roligt ut! Grapling hook på en bil såg jäkligt tufft ut. Dock gillar jag inte orealismen, GTA är inget under av realism men man kan iaf inte svinga sig runt på ett jetplan...

Medlem

Realismbrist är ju det som gör spel så underhållande.
Vill man ha realism så duger ju annars verkligheten bra.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Ser halv kul ut, fick väldigt stora Boiling point vibbar i början.. bra att dom dog ut

JC har aldrig varit som Boilingpoint, däremot blev man lite svettig när man startade Mercenaries första gången
Fast efter 5 minuter märkte man att mercenaries var en tiondel så stort och coolt som JC. Har inte kört spelet på över sex månader, börjar bli redigt sugen!


signatur

---
Boo!

Medlem

fast Mercenaries är jävligt coolt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det finns fyra små ingame klipp på spelets nyligen omgjorda sida. http://justcausegame.com

Medlem
Skrivet av Phosphor:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Ser halv kul ut, fick väldigt stora Boiling point vibbar i början.. bra att dom dog ut

JC har aldrig varit som Boilingpoint, däremot blev man lite svettig när man startade Mercenaries första gången
Fast efter 5 minuter märkte man att mercenaries var en tiondel så stort och coolt som JC. Har inte kört spelet på över sex månader, börjar bli redigt sugen!

jag har faktiskt ingen aning om Just cause har varit boiling point, för jag har inte kört spelet där imot gav trailern dom vibbarna som många andra sa också.

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

jag har faktiskt ingen aning om Just cause har varit boiling point, för jag har inte kört spelet där imot gav trailern dom vibbarna som många andra sa också.

Theo är spelutvecklare, så lyssna på honom.

1
Skriv svar