Pixelfetischist

Skägg.
10 Chambers
Pixelfetischist

Till varje artikel skapar vi även en så kallad puff, de bilder ni ser på förstasidan som visar vilka nya artiklar som finns att läsa. Jag har alltid att gillat att knåpa med bilder så jag brukar försöka lägga ner lite tanke bakom puffen. Nu när recensionen av #Mario Strikers: Charged Football i princip är färdig var det dags att fixa en. Jag hade redan spanat in konceptbilderna i albumet men jag tyckte att den med Mario var för kladdig att bli bra i 300x180 pixlar. Fram med suddgummi och tålamod! Pixelfetischist är jag, så friläggningen tog sin lilla stund, men jag är ändå nöjd med resultatet.

[ia=306]

Originalet och frilagd rörmockare

#blogg


signatur
Medlem

Jag antar att du frågat upphovsrättsmannen för konceptbilden om lov att få göra friläggningen?

Medlem
Antikvitet
Skrivet av jingai:

Jag antar att du frågat upphovsrättsmannen för konceptbilden om lov att få göra friläggningen?

Bilderna vi har i vårt bildarkiv ges till oss i marknadsföringssyfte från spelens förläggare. Det kvalificerar således som "fair-use" att göra smärre modifikationer och ingen kommer att klaga på det så länge vi lyfter fram spelet på ett snyggt sätt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar