Crysis-intervju: systemkrav och teknologi

Robot
Crysis-intervju: systemkrav och teknologi
Medlem
Crysis-intervju: systemkrav och teknologi

Ohh... längtar efter det här spelet så mycket!! Jag har Opteron 175, 2gb Ram, ATI 1900Xt och XFI.. Så det jag kommer uppgradera till spelet är en ATI R600 grafikkort... Och första spelet som kommer verkligen använda multithreading och 64bit till "the fullest"... Najs... Ska köpa installera Vista 64bit och Crysis... ska bli finfint!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Det enda jag saknar är ett DirectX10-kort.
Men jag tror att mitt ATI 1900XTX klarar sig...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Jag borde klara mig rätt så okej, också, även om min CPU kanske är i det lättaste laget. Fast, lägger ändå undan pengar för en ordentlig X2 till vinter, för som vanligt tar jag systemkrav och rekommendationer med en stor näve salt.

Medlem

meh har dom inte bestämt sig om dom ska släppa det på Xbox 360 än :/ Dock så kanske det inte gör spelet rättvist men men

Avstängd

Ny dator om 6mån då, blir lagom att pansionera 3200+/6800gt efter 2 års tjänst.

Medlem

borde väl funka fint med min kommande Core 2 Duo E6600, Radeon X1900XT å 2x1024 DDR2 PC6400-stickor gör det inte det så blir jag ledsen

Medlem

Borde väl funka fint på hårdvara som inte är äldre än 2 år..... typ ett Radeon 9800... även om det ser ut som havregrynsgröt..

Vore dock skoj om dom släppte filmklipp med dx10 och dx9 så man
kunde få se de små detaljerna som erbjuds i dx10... men det kommer väl..

Medlem

SyStämet(inte den brevid snICA buticken) jag skulle vilja äga :).

Mammabräda som stöder:
AMD64 x2
2g ram
Radeon X1900XT / Nividia SLI
Microsoft Vista DirectX 10

Eller så snorr jag bara Hätons sponsor dator.
Over and out WeDDelito!

Medlem

erhm, en fråga där WeDDe , varför köra Radeon x1900xt i en dator med nvidia sli? =S e inte amd 64 rätt föråldrard me? inte inne på amd men...


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av WeDDe:

SyStämet(inte den brevid snICA buticken) jag skulle vilja äga :).

Mammabräda som stöder:
AMD64 x2
2g ram
Radeon X1900XT / Nividia SLI
Microsoft Vista DirectX 10

Eller så snorr jag bara Hätons sponsor dator.
Over and out WeDDelito!

CS är farligt för ditt skriftspråk...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Struggle:

erhm, en fråga där WeDDe , varför köra Radeon x1900xt i en dator med nvidia sli? =S e inte amd 64 rätt föråldrard me? inte inne på amd men...

Så klart menar jag ATI eller Nvidia sli kort.
AMD Athlon 64 X2 4600+ 2.4GHz Socket AM2 1MB, BOXED m/fläkt.. är inte föråldrat på nåt sätt :). Om det inte är så att du föredrar intel och inte vet nåt om amd?.

Och anv3nd3 l33t sp33k för att jag va lite trött, ber om ursäkt för det

1
Skriv svar