Pratstund, NFS: Carbon

Robot
Medlem
Pratstund, NFS: Carbon

Nej, de känns som om det är dags att överge NFS... iaf för ett tag. Känns inte som om dom kommer med nåt nytt och spännande precis.
Blir GTR2 och Test Drive Unlimited i bilväg i år för mig iaf. Plus att ja lär fortsätta lira GT Legends och Live for Speed.

Medlem

MMmm samma här... blir nog Test Drive Unlimited till 360 för mig. Jag e också trött på NFS serien, det är typ samma spel varje gång... och modda bilar är kul så länge, men inte hur länge som helst...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Most Wanted var på rätt väg sen gör de detta i Underground stil lite synd. Undra om man kan köra race på dagar också för annars är det ju helt värdelöst...

Medlem

bara en observation. Se releasedatumen... jag vet inte, men det känns bara så tråkigt nu lär inte en viss film lätta plågan heller.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Inaktiv

Jag gillade inte simplifieringen i Most Wanted, bilar med snabb acceleration spinner ju bara däcket oavsett om du har pedaler och trycker skitlite.


signatur
Medlem

Gah, ska de plocka bort Drag-racing?
Det tyckte jag var bland det roligaste...


signatur
Medlem

Mu, sade kossan. Heh. Igen.

Medlem
Skrivet av X|Rolando:

Mu, sade kossan. Heh. Igen.

"Anmäl" sade DrAbraham

Mjölka på mjölka på. Too fast 2furious är också en annan dålig mjölkprodukt.


signatur
Medlem

Enda bra NFS spelet jag spelat var defnitinvt det första Hot Persuit, hadde grymt kul i det på split screen med polaren.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Eller fyran Road Challenge det var skitskoj

1
Skriv svar