Prey-tävling på FZ

Robot
Medlem
Prey-tävling på FZ

Love collectors edition stuff! Har endast sådant i spel och film hylland. Frånsätt några undantag då jag inte fått tag på det eller inte producerats.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Inte helt fyskam, skulle sitta fint med ett exemplar av Prey!


signatur
Medlem

nice, skulle vara fint att vinna denna, sjyst att sitta och slö lira på boxen

Medlem

alltså utslagsfrågan ska man bara svara på frågan eller skriva nåt fyndigt ?

Medlem

Gief!


signatur

Videomupp

Medlem

Hoppas jag vinner. Får man en andledning att gå och köpa en 360. PGR3 räcker inte helt och håller som andledning, behöver något mer.

Medlem

Detta spel skulle jag vilja ha, demot va ju as skoj på PC, dock för slö burk så de går inte att njuta av spelet fullt ut.
Har precis fått Xbox360 idag så detta spel vore inge fel alls! Har grym lust att köpa de för att de är så skoj.

Medlem

Nej, jag trodde det var till PC!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Synd att man inte kunde vinna en konsoll oxå


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

alltså utslagsfrågan ska man bara svara på frågan eller skriva nåt fyndigt ?

Undrade också det. Det slutade med att jag bara skrev in en indians namn. :<


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Antikvitet

Handlar förstås om att skriva det som jag minst förväntar mig när jag utser vinnarna.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Jäkligt hyvens att lotta ut sådana här saker. Kredit åt FZ som vet hur man håller sina läsare intresserade och trogna. Man mutar oss! ;D


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Vinner jag inte denna gången är det ju något som är fel


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Antikvitet

Oh, jag har fler äss i rockärmen. Vänta bara till på måndag.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

niceu ;D mer sånt här!

Inaktiv

Offtopic... Undrar när tävlingen med vinster från Super Play, i form av prenumerationer, avgörs?


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Ooh, spännande med tävling. ^^

Medlem
Skrivet av Zuncan:

Offtopic... Undrar när tävlingen med vinster från Super Play, i form av prenumerationer, avgörs?

nått du missat?

den är redan avgjord


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Inaktiv

Ajdå... Jag som tyckte att min gamerstatus låg på topp. Bättre lycka nästa gång då.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Alltid kul med tävlingar

Medlem

hehe kul tävling..skulle inte sitta fel med ett exemplar av prey på hyllan!


signatur

To be the man you gotta beat the man!

Medlem

Trevligt, tävlingar är alltid skoj

Medlem

WTF, bra att FZ konsoll filter fungerar=(

Medlem

WTF, bra att FZ konsoll filter fungerar=(

Medlem

Jag vinner ju aldrig lotto-tävlingar. aldrig gjort kommer nog heller aldrig att göra.. ska man ha saker så får man jobba och köpa sakerna

WTF, bra att FZ konsoll filter fungerar ? vavava?

Medlem

Jag tror att han menar att han inte vill se konsoll/tv-spel på FZ, utan endast PC spel...


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Antikvitet

Våra egna grejer är självklart undantagna plattformsfiltreringen. Jag tror att många som normalt sett inte är intresserade av Xbox 360 ändå tycker det är trevligt att kunna vinna något. I värsta fall kan man alltid ge bort eller sälja vinsten.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Haha, om det är minst väntade utslagningsfråga som vinner så är jag nog en av de i toppskiktet.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Så om man inte kommer på något roligt så har man noll chans att vinna? Great.

12
Skriv svar