Splinter Cell: Double Agent försenat

Robot
Splinter Cell: Double Agent försenat

Nej vad tråkigt :(. Hmm kan de vara att reklamkampanjen strular så de måste lägga upp utskeppningen?!


signatur
Medlem

Neeeej!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

resident evil är också försenat

Inaktiv

Nej, vad jobbigt!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Heh, det kommer många bra spel i Oktober

Inaktiv

Bleeeeh!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Gör inget... kommer andra grymma spel i September... Call of Juarez och M&M Dark Messiah... Men visst, jag vill ha det här spelet också... men hellre försenat än släppt för tidigt me buggar o så...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ja, det får fasiken inte krocka med Medieval II bara.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Kommer inte Daikatana 2 snart? Vi behöver ju fler bra spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Amen... vafan. Andra jävla förseningen på detta spel.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Kommer inte Daikatana 2 snart? Vi behöver ju fler bra spel

hahaha


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Skrivet av HaZe303:

Gör inget... kommer andra grymma spel i September... Call of Juarez och M&M Dark Messiah... Men visst, jag vill ha det här spelet också... men hellre försenat än släppt för tidigt me buggar o så...

Eh hallå tror faktiskt spelet är tillverkat redan. Det som gör att det blir förseningar har att göra med distributionen och reklamkampanjer etc.


signatur
Medlem

Nej, förseningen är för att ubi vill visa positiva siffror i nästa kvartalsrapport.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar