Media från Red Steel

Robot
Inaktiv
Media från Red Steel

Det stod ett par spelmasiker där på en bild som såg ut som lådor... Samma med möblerna på en bild såg ut som papp.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Jag tror detta spelet blir skoj - men inte mer. Det känns nästan som ett techdemo eller något..lite för att marknasföra spelet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag börjar bli mer och mer positiv mot Wii. Jag spelar inte så mycket mer, och känner inte för att punga ut massvis för en ny konsoll. Samtidigt ser bl.a. Red Steel lite spännande ut, även om jag inte är något Mariofan direkt.

Medlem
Skrivet av Outzider:

Det stod ett par spelmasiker där på en bild som såg ut som lådor... Samma med möblerna på en bild såg ut som papp.

Ja men Wii handlar som sagt var inte om grafik...

Medlem

Kartong är ju det senaste! Se bara på IKEA, alla deras möbler kommer i kartong


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Jag är fortfarande halvt orolig över att Red Steel bara kommer att bli... meh. Det verkar sköta en del saker riktigt bra, men jag är väldigt kräsen när det gäller FPS och vilka som utvecklar dem...

Medlem

tycker spelet ser ut att vara redan out of date


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har väl aldrig direkt handlat om det grafiska utan om kontrollen?

Skit i om möblerna ser ut som wellpapp - bara det är tillfredställande att skjuta/fäktas med wii-moten!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

Hoppas de fixar "problemen", dvs att det var lite enformigt styrande med fjärrkontrollen.


signatur
1
Skriv svar