Bilder från 360-versionen av The Godfather

Robot
Medlem
Bilder från 360-versionen av The Godfather

eh....jag tyckte inte direkt det var speciellt snyggt. Jag blev själv riktigt besviken på PC varianten och 360 varianten ser inte mycket bättre ut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

M89
Medlem

PC varianten var ren skit... ser inte mycket bättre ut på X360

Säger bara EA Games...

The Godfather var en _riktig_ besvikelse! Tacka vet jag Mafia!

Medlem
Skrivet av Burzum Mashtar:

The Godfather var en _riktig_ besvikelse! Tacka vet jag Mafia!

Ja maffia var en höjdare älskar bilarna i den (gillade även GTA Vice City....San Andreas var för mycket ganstarap stämning för min del )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sjukt låg kvalitet på texturerna.
Tror nog de hade kunnat göra det mycket bättre, om det inte så att
EA Games är sugna på lite pengar, och vill få ut spelet kvickt.


signatur
Medlem

Det här spelet var en flopp på PC och den kommer floppa lika mycket på 360... Men det är ju EA, så inte så konstigt!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

samma skräp lika dant med mafia


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

inte så snyggt Ser ut som Dator Grafik och tycker Datorn har mycke mer bättre grafik än Xbox 360

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

samma skräp lika dant med mafia

Nu tar vi väl ändå i lite eller? Mafia var ju ett underbart spel. Ett mästerverk och enligt mig många gånger bättre än alla GTA spelen tillsammans. Inte för att GTA spelen är dåliga men Mafia var verkligen helt fantastisk!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

1
Skriv svar