Engelsk Call of Juarez-demo hos FZ

Robot
Medlem
Engelsk Call of Juarez-demo hos FZ

Vågar inte, datorn kommer gråta


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Äntligen... nu ska jag testa... som det ska låta.. på engelska... Tyska... fult språk...passar definitivt inte i en Western...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Woo, tyckte det var asbra!

Inaktiv

WoW! Det var ett riktigt häftigt demo! Jag gillade verkligen att man kunde vällta omkull de där ljusen på golvet så att huset började brinna lite extra.

Medlem

Ok, vad menar dem med att kalla det ett "engelskt demo" dem hade ju inte NÅGON engelsk voiceacting dem tog bara bort den tyska och översatte texten till engelska, buu dåligt.

Medlem

Joo det var engelsk voice acting!!?? Du har nog fel version... Det här spelet är grymt... Jag ser framemot September.. 2 grymma spel, det här och Might&Magic... :)båda från Ubi också... Det här spelet ser 3 gånger snyggare ut än Oblivion, och flyter 3 gånger bättre också... Här ser man hur dåligt Oblivion är optimerat.... Fast det här kunde ha fått vara dual core optimerat också... får väl hoppas på nån patch senare...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Givet köp <3


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Joo det var engelsk voice acting!!?? Du har nog fel version... Det här spelet är grymt... Jag ser framemot September.. 2 grymma spel, det här och Might&Magic... :)båda från Ubi också... Det här spelet ser 3 gånger snyggare ut än Oblivion, och flyter 3 gånger bättre också... Här ser man hur dåligt Oblivion är optimerat.... Fast det här kunde ha fått vara dual core optimerat också... får väl hoppas på nån patch senare...

Fasen vad weird, jag tankade från fz ju = /
Nåja, reinstall antar jag

EDIT: Såja, nu funkar det

Medlem

Haha, great!
Ska bli mig ett nöja att testa denna vackra western-shooter.
Gud vad jag älskar FZ ibland. 1.3 MBit/sek(!)

Detta lir var ju rent "awesome", coolt att gå runt och citera bibeln samtidigt som man skjuter bovar :D!


signatur
Medlem

ja jävlar vad snyggt detta spelet var! Första gången ett kofösar spel faktiskt varit riktigt roligt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bara jag som tyckte det var riktigt krävande?
Flöt inte bra.

X800XL-PCI-E
AMD64 3500+
2GIG ram

Medlem

ser ut att vara det bästa vestern spelet som har gjorts


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

M89
Medlem

Så fattig grafik! och sämst styrning nej inget bra spel

Körde det i 6xTAAA/16xHQAF med max inställningar på mitt X1800XT 512MB flöt utan problem men det var inte snyggt spel mycket besviken...

Medlem
Skrivet av Spectryym:

Så fattig grafik! och sämst styrning nej inget bra spel

Körde det i 6xTAAA/16xHQAF med max inställningar på mitt X1800XT 512MB flöt utan problem men det var inte snyggt spel mycket besviken...

Va bra att du verkligen koncentrerar dig på det viktigaste i ett spel, grafiken.

Flakmonkey

Visst är det lustigt hur olika man kan tycka... här hyllar många grafiken, och så kommer de som tycker den är kass

Medlem
Skrivet av Light:

Bara jag som tyckte det var riktigt krävande?
Flöt inte bra.

X800XL-PCI-E
AMD64 3500+
2GIG ram

Usch då, jag har bara X800XL-AGP, AMD64 3000+ och 1,5gb RAM

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av derpious:

Va bra att du verkligen koncentrerar dig på det viktigaste i ett spel, grafiken.

det gjorde han ju inte - han klagade på styrningen med jo


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Spectryym:

Så fattig grafik! och sämst styrning nej inget bra spel

Körde det i 6xTAAA/16xHQAF med max inställningar på mitt X1800XT 512MB flöt utan problem men det var inte snyggt spel mycket besviken...

lol fattig grafik? jo jo så kan det ju också låta! grafiken var ju gravt mycket bättre än t.ex. Oblivion. Västern miljön är bland det bästa jag sett på länge. Kort sagt var det mer spelkänsla i detta demot än hela Oblivion spelet från början till slut.


signatur
Inaktiv

Det flöt som smält smör i rumpskrevan på en holländsk långtradarchaffis
på min burk med allt på max i 1600x1200.

AMD64 3200+, 7800 GTX 256 MB, 2 Gb Corsair och ett X-Fi Platinum

Och visst var det snyggt.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

lol fattig grafik? jo jo så kan det ju också låta! grafiken var ju gravt mycket bättre än t.ex. Oblivion. Västern miljön är bland det bästa jag sett på länge. Kort sagt var det mer spelkänsla i detta demot än hela Oblivion spelet från början till slut.

Det är helt och hållet en smaksak.

@Edit: Speciellt eftersom det är 2 olika sorters spel också.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Var jag den enda som hittade virus i installationsfilen?
Det är lite illa.

Inaktiv

Är det någon anna en jag som har helt galna grafikproblem? Allt ser ut så här för mej: [http://img407.imageshack.us/img407/8623/untitledru5.jpg]


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Animationerna och speciellt karaktärerna är helt klart det grymmaste som gjorts i spelväg hittils imo. Kolla bara in de olika fienderna, inte ens kloner av varandra utan varje ser unik ut, bara en sån grej är ett rätt stort steg fram imo.

Väldigt filmliknande grafik, väldigt likt Oblivion men snäppet snyggare (vilket jag inte trodde då jag såg demofilmen).. Inget för de som gillar grafik i stil med Farcry kanske som ser lite mer överdrivet färglatt och plastigt ut.

Klart coolt, och jag är inte den som är lättflörtad när det gäller FPS direkt nuförtiden...


signatur
Medlem

Testade det nu och det flöt på fint förutom när man som indianpojken sprang längs den där dalgången med gräs, då segade det aningens. Men sen måste jag ju säga att laddningstiderna var sjuka. Tog 4-5 minuter att ladda upp stadsbanan för mig och jag sitter ändå med 1,5gb ram på en AMD64 3000+. Grymmt coolt spel var det iaf, riktigt bra underhållning så här på förmiddagen

/ LordDaimos

Medlem

Kaspersky (AV) klagar fortfarande (lika med den tyska ver) som fan på en del .dll-filer som säjs vara "Type Win32"-virus.

Kaspersky är allmänt kännt för att få lite fnatt då och då

Skrivet av SgtKelly:

Är det någon anna en jag som har helt galna grafikproblem? Allt ser ut så här för mej: [http://img407.imageshack.us/img407/8623/untitledru5.jpg]

Ser ut som att du har dåliga drivisar uppgradera med nya eller snäppet äldre och pröva igen. Ibland funkar t.ex. inte beta drivisar som de ska till alla spel. Prova också att "enabla" vertical sync eftersom det är "tearing" i bilden.


signatur
Medlem

Lite negativa saker

- Lång laddnings tid ca 5 min
- Halv dåligt ljud
- Dåligt optimerat
- Den svarta kanten ovanför och nedanför på skärmen
- Svårt att träffa fienderna även om man står nära dom
- Duel lite halvkonstigt
- Lådorna som man kan bära täcker nästan hela skärmen så man ser ingen runt om

Hoppas dom optimerar spelet tills det släpps.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Kan hålla med om att laddningstiden är lite irriterande men iofs så är det stora kartor med en massa detaljer som ska laddas så det är ingen "big deal" egentligen. Resten som t.ex. duellerna ser jag mer som en utmaning som man kan öva in. Håller dock med om att man kan finputsa några detaljer lite men nöjer mig med patcher i frågan om optimering. Skulle man vänta på "optimeringar" i spel hela tiden skulle spelen aldrig släppas. Det finns ju alltid något som är "fel".


signatur
123
Skriv svar