Engelsk Call of Juarez-demo hos FZ

Vansinningt roligt spel.. detta är ett givet köp !!:up:

Hmm .. någon som hittat 5st "secret rewards" ?
..hittar ju bara 4st !!!
:evil:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Katana:

för er som vill ha lite fler vapen att leka med:
http://linje12.net/katana/coj_weaponthingie.rar

grejt att få mangla med ett avsågat hagelgevär med Preachern..

Hmm ..var tvungen dock att renama "Data0.pak" för att kunna spela.. man kan nog ta bort den helt efterman packat upp den.

*edit*
Hittat alla 5st rewards nu, ..argh trodde man skule få lite bonus spel.. 8)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Nee, ingen bonus =(

Men dynamit med Katanas patch, wtf... det finns Inte med i spelet?!? (Eller?)

Medlem

det finns med i spelet fast inte att få tag på på demobanorna

Medlem

*dreglar*
Sjukt snyggt!
Synd att de då inte går att uppnå med den maskin man har..

Medlem

Jag har en fråga ba Vaf*n är bibeln bra till :D:D ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Tomzi:

Jag har en fråga ba Vaf*n är bibeln bra till :D:D ?

Från splash screenen man får när man avslutar spelet så står det ungerfär "Use your bible to stop your enemies dead in their tracks". Man equippar alltså biblen i ena handen och pistolen i den andra och så när fi springer omkring så börjar du läsa så ska de bli uppskrämda och stanna upp.

Skrivet av Svenpa:
Skrivet av Tomzi:

Jag har en fråga ba Vaf*n är bibeln bra till :D:D ?

Från splash screenen man får när man avslutar spelet så står det ungerfär "Use your bible to stop your enemies dead in their tracks". Man equippar alltså biblen i ena handen och pistolen i den andra och så när fi springer omkring så börjar du läsa så ska de bli uppskrämda och stanna upp.

Jo plus att det är coolt att citera bibeln med en sexskjutare i andra näven 8)


signatur
Medlem

aha så coolt:D


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

123
Skriv svar