Ligger lite efter

Antikvitet
Ligger lite efter

Satan i gatan, för nu är det mycket som ska göras. Jag har tre projekt, än så länge hemliga, som måste lösas omgående. Jag har en preview av The Witcher från i början av månaden som ingen annan kunde gå på, som också den måste skrivas. Jag hade #Mario Strikers: Charged Football hemma för recension för ett par veckor sedan, men fick lämna ifrån mig det till @spiken för att jag inte hade tid. Och nu kom #The Darkness till 360 till kontoret och fingrarna kliar som utav helvete. Jag vill, vill, vill, vill spela Darkness till 360. Men det blir till att lämna ifrån sig det här spelet också, för jag har bara inte tid och du som läsare förtjänar en snabbt publicerad recension. Om jag har några fans på #2K Games eller #Starbreeze som läser så hoppas jag att ni välsignar mig med en kopia. Fast jag har inte ätit någon spenat på hela året, så chansen är väl rätt liten...

#blogg


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Ligger lite efter

Chefredaktören på Sveriges bästa spelsajt fiskar efter gratisspel i sin blogg - Läs allt på Aftonbladet

Har bjudit över Robin för tacos och spelande av #Mario Strikers: Charged Football, sånna spel spelas ju bäst med andra.


signatur
Medlem

Jag kan spela The Darkness och krafsa ihop en recension åt dig. Ja, jag vet, jag är en schysst kille som alla kan luta sig mot.

Medlem

lol, det där var lågt


signatur

Patrick
Producer@DICE

1
Skriv svar