Tävling: Super Play

Robot
Medlem
Tävling: Super Play

Det är naturligtvis en förbannad lögn att jag skulle ha förlorat i något som helst spel mot Severinsson. På lunchen ska jag ta med honom in i spelkryptan och låta Jesper göra processen kort med honom i Table Tennis.

Antikvitet

*host*


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av Tommy Rydling:

Det är naturligtvis en förbannad lögn att jag skulle ha förlorat i något som helst spel mot Severinsson. På lunchen ska jag ta med honom in i spelkryptan och låta Jesper göra processen kort med honom i Table Tennis.

hahah, låter bra det
sj äger man stenhårt på sitt jobb, passar på att spela lite när tid finnes J-O och jag spelar riktigt bra ihop.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Haha


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Kan Ni inte fixa en tävling med PC Gamer istället

Medlem

fz-turnering i hjärter på g?

Antikvitet
Skrivet av bf30chrillan:

Kan Ni inte fixa en tävling med PC Gamer istället

Hohoho, tänk om Super Play-gänget fick lägga vantarna på dig. 8)

Skämt åsido, PC Gamer-tävling kommer nästa vecka, men det innebär inte att du inte ska delta i den här. Själv läser jag båda tidningarna, inte sällan på toaletten.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Im in, ska vara med i Pc Gamer-tävlingen också såklart ;).

Inaktiv
Skrivet av Shock:

Hohoho, tänk om Super Play-gänget fick lägga vantarna på dig. 8)

Skämt åsido, PC Gamer-tävling kommer nästa vecka, men det innebär inte att du inte ska delta i den här. Själv läser jag båda tidningarna, inte sällan på toaletten.

Super Play ? När det finns Xbox 360 Magazine

PcGamer däremot har ingen konkurrent ( bara utländska magasin)

Ps. När kommer FZ som en egen tidning? Ds

Inaktiv
Skrivet av bf30chrillan:

Ps. När kommer FZ som en egen tidning? Ds

mittenuppslag med månadens Fz skribent, ja tack!

Medlem

hmmz, efter att jag har skrivit in min adress på inställningssidan så sparas den inte där :/ Är det jag som är dum i skallen eller?

Antikvitet
Skrivet av SubMarine:

hmmz, efter att jag har skrivit in min adress på inställningssidan så sparas den inte där :/ Är det jag som är dum i skallen eller?

Jag tror inte du är det minsta dum i huvudet! Systemet är nytt och ibland hittar vi små fel. Berätta gärna mer om vad och hur du gjorde, för det funkar för mig när jag prövar...


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Super Play är den vassaste tidningen och har alltid varit det. Visst, många andra tidningar har ett högt värde för mig, men skulle jag stå där i en affär med endast 60 kronor i handen så skulle de silkeslena sidorna från Super Play få följa med mig hem.

Medlem

Anmäld, om jag inte vinner så tjurar jag hela dagen
Mina böcker är snart slut, toaläsning om mer spel när man är på toa när man spelat. <3


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av SubMarine:

hmmz, efter att jag har skrivit in min adress på inställningssidan så sparas den inte där :/ Är det jag som är dum i skallen eller?

Får samma problem.
Använder Opera 9.0 med Javascript och Cookies aktiverat.

Antikvitet

Menar ni att ni ser frågorna på tävlingssidan, men er adress visas inte i fälten under? I så fall ser det ut i menyn till vänster som att ni är inloggade?

När ni går in i inställningar, står er adress där då?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Ojojoj! Tävling! Men med min tur... ehh, kan inte få över en 3:a på tärning ens

Medlem

Jag har inte tur jag heller :(. Brukar aldrig vinna sånna här tävlingar, men det kan hända att man har tur. Ska läsa mitt horoskop :).

Inaktiv

level är bättre i mina ögon


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av Shock:
Skrivet av SubMarine:

hmmz, efter att jag har skrivit in min adress på inställningssidan så sparas den inte där :/ Är det jag som är dum i skallen eller?

Jag tror inte du är det minsta dum i huvudet! Systemet är nytt och ibland hittar vi små fel. Berätta gärna mer om vad och hur du gjorde, för det funkar för mig när jag prövar...

Jag klickade på tävlingslänken och då stod det att jag inte hade fyllt i adressen på inställningssidan, vilket är sant. Jag gick då in på inställningssidan och matade in adress och sparade ändringarna. När jag sedan går in på inställningssidan så är fälten tomma igen och jag får samma meddelande att jag inte angett adress när jag försöker delta i tävlingen.

EDIT: Såg att Gottfried har samma problem och vi kör båda Opera 9.0.

EDIT 2: Testade i Explorer och där kan jag nu se min adress på inställningssidan. Gick även prima att komma in på tävlingssidan.

Medlem

När får vi se tävling där man kan vinna Allt om husvagn och Camping?

För de ingår ju också i era ägares tidningsutbud...

Medlem

Kom igen slå oturen slå outuren! :<


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Shock:

Själv läser jag båda tidningarna, inte sällan på toaletten.

mao erkänner du att det är "skittidningar"

Medlem

Ja läser SP till å från... ge mig nu en anledning till att börja prenumenera en längre tid.

Medlem

Ha ha ha
Tackar vet jag den stilfulla och grymt snyggt redigerade gratistidningen Gamereactor.
Och visst finns den så det räcker. Iaf om man jobbar i en "Game" butik. Som jag själv då ^^

Medlem
Skrivet av SubMarine:

EDIT: Såg att Gottfried har samma problem och vi kör båda Opera 9.0.

EDIT 2: Testade i Explorer och där kan jag nu se min adress på inställningssidan. Gick även prima att komma in på tävlingssidan.

yiepp, löste det jag också.
.. fast med ff.. 8)

Medlem

Nog kunde dom väl ha fläskat på med en helårsprenumeration, 6 månader känns lite ynka


signatur
Antikvitet
Skrivet av gottfried:
Skrivet av SubMarine:

EDIT: Såg att Gottfried har samma problem och vi kör båda Opera 9.0.

EDIT 2: Testade i Explorer och där kan jag nu se min adress på inställningssidan. Gick även prima att komma in på tävlingssidan.

yiepp, löste det jag också.
.. fast med ff.. 8)

Det verkar vara en Opera-bugg. Jag hade problem till och från, men lyckades och jag vet inte hur det gick till. Ändrade inga inställningar, använde bara ctrl-f5 ibland.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Mitt första inlägg!

Superplay är ju lätt den bästa speltidningen! Fast om man skulle jämföra med fz så vinner ju fz lätt (hjälper det att fjäska för er? )

Ansträngde mig verkligen för att komma på någon fyndig mening. Blev väl sådär kanske. Får hoppas på det bästa

12
Skriv svar