Kolla in Just Cause på webben

Robot
Inaktiv
Kolla in Just Cause på webben

Vill ha detta nu go swe


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Heja lavin-lirare!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Ser ut att vara lite Max Payne också.

Inaktiv

Det är lite Total Overdose också


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Så jävla fett det kommer bli :D.

Medlem

Hmmm :S mysko hemsida, ja kan inte trycka på nånting (ja klart ja kan trycka, men de händer inget...) Klickar för att se screenshots å trailers, men inget händer. De enda ja kan trycka på som gör att de händer nått e "fund the liberation" nere i höger hörn .. så ska de väl inte va?

Medlem

Det ser grymt bra ut - hoppas det får lite Vice City känsla över den


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

fräckt.
Undrar om det är så stort spelutrymme som de säjer. 1024km^2

Medlem
Skrivet av SebbeSkarp:

Hmmm :S mysko hemsida, ja kan inte trycka på nånting (ja klart ja kan trycka, men de händer inget...) Klickar för att se screenshots å trailers, men inget händer. De enda ja kan trycka på som gör att de händer nått e "fund the liberation" nere i höger hörn .. så ska de väl inte va?

Du klickar inte tillräckligt, jag klickade runt lite på den postern och sen zoomade den in så man kunde klicka ordentligt

Medlem

Haha, nä de går inte spelar ingen roll hur många miljoner gånger ja klickar. Men något annat intressant: första gången ja va inne på sidan så kunde man som sagt inte göra nånting där, men nu när ja testade igen så kan man scrolla bilden i sidan så man ser mer i båda kanterna, men ja kan fortfarande inte klicka på nått. Sen så testade ja i firefox, men nu e de som de va första gången ja testade, kan varken scrolla i sidled eller klicka på nåt
Kanske har kommit en uppdatering av flashplayer eller nåt sånt...

Medlem

haha fy fan vad dålig sida, rena sopor som gjort den... Nä nu ska jag lira Silent hill 2 till PC


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Hmm. "Det finns risk att också Avalanche Studios ansluter till gruppen av aktade utvecklare" en risk är det väl ändå inte?

Hur som helst kommer det bli en intressant titel.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

hehe nej "risk" låter mer som något negativt ju


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

mm risk är negativt och chans är positivt,, vanligt fel som även allmäna nyhetssidor som aftonbladet gör.. man har väl i princip börjat vänja sig :s

Medlem
Skrivet av TeveT:

mm risk är negativt och chans är positivt,, vanligt fel som även allmäna nyhetssidor som aftonbladet gör.. man har väl i princip börjat vänja sig :s

Sedan när är Aftonbladet en nyhetstidning?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Vill ha... NU!!!


signatur

.

Medlem

Releasedatum någon?

Medlem
Skrivet av Hubbe:

Releasedatum någon?

Nja, det står Q4 på FZ, inte så exakt alltså.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nog är det likt GTA och Far cry alltid, men destå mer likt Boiling point... skrämmande likt till och med, framförallt grafiskt. Ser bitvis så gott som plagierat ut.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Skrivet av SteinbergX:

skrämmande likt till och med, framförallt grafiskt. Ser bitvis så gott som plagierat ut.

Grafiskt sett ser det inte ut att ha mer gemensamt än att det utspelar sig i samma del av världen. Om det är något som har plagierats så är det latinamerika. Man kan ju knappast beskylla Dice för att ha plagierat fordonsdesignen i BF2 från operation flashpoint, eller?

Den äldsta nyheten i Avalanche Studios pressarkiv nämner att spelets "första spelbara" verision var färdig i november 2004, någonting som betyder att konceptfasen, den period i produktionen där man beslutar vad spelet skall innehålla både gameplay- och storymässigt, bör ha passerats med åtminstonde ett halvårs marginal. Boiling point announcades enligt IGN i oktober 2004.

Något plagiat rör det sig troligtvis inte om med de tidsmarginalerna. Snarare handlar det om två projekt som av en slump (eller för att de ligger rätt i tiden?) liknar varandra väldigt mycket.

Medlem

OJ, det här spelet ser riktigt kul ut... vill ha

1
Skriv svar