Jag skrek på bion (OBS Pirates 3 spoiler) *Skäms*

Inaktiv
Jag skrek på bion (OBS Pirates 3 spoiler) *Skäms*

Varning, för er som ska se Pirates of the Carribien III så läs inte för det här kommer att spoila slutet.

Jag är snart trettio år gammal och för första gången, så länge jag kan minnas, har jag skrikit rätt ut i en biosalong.

-Neeeej, vrålade jag när svärdet stacks i unge Turners hjärta i slutstridens efterspel när han nyss fått sin älskades JA.

-Neeej, skrek jag och tårarna sprutade när jag insåg att han var fast på den flygande holländaren för evigt, ensam och måste transportera de döda till dödsriket ...

FAAAAN, tänkte jag ... för de jävlarna förstörde hela filmen ...
Jag menar jag vet att jag blivit blödig och vill ha pluttenuttiga slut på gamla dar ... och nu hade de ju äntligen fått varandra ...

Det är märkligt hur man förändras, förr hatade jag lyckliga gulliga slut (beror förstås på filmen ...skulle se konstigt ut med ett lyckligt slut i 3oo nåja ...)....nu måste jag ha dem för att vara nöjd...

Beror det på åldern?

#blogg


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Skägg.
10 Chambers
Jag skrek på bion (OBS Pirates 3 spoiler) *Skäms*

Sekvensen kändes så välplanerad så att det finns sug efter uppföljare, snygga söta Orlando får ju inte vara på dödsskeppet lixom.


signatur
Inaktiv

Njo fast flygande Holländarens kapten kan ju bara lösas från sitt kall om han dör och någon byter ut hans hjärta ...:((. Gör de verkligen en fyra blir jag förvånad, med tanke på hur mycket hopp det var i den här.


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Medlem

Depp har sagt att det är Jack Sparrow han ska hålla på med rätt mycket nu, det lär nog inte vara någe mer Swan eller Turner men
dom var mest gnälliga endå Fast jag gillade slutet bättre att det är en kapten som har en tjej som väntar på honom i hamnen än en storm.. Skrattade när man tänkte på att Dawey Jones förälskades i en orkanvind och sedan var hjärtkrossad då när han kom tillbaka till samma plats 10 år senare och hon var borta.

Inaktiv

Kunde inte Davy Jones Komma upp till ytan när han ville? Borde då inte Turner kunna åka upp till ytan och låta Miss Swan komma ombord för lite action då och då, eller så skulle han ju kunna bäras runt i en hink med vatten på land som tex Davy Jones i sin hink. Själv tycker jag att det var ett helt ok slut och hoppas inte på en uppföljare.

Skrivet av Loading:

Depp har sagt att det är Jack Sparrow han ska hålla på med rätt mycket nu, det lär nog inte vara någe mer Swan eller Turner men
dom var mest gnälliga endå Fast jag gillade slutet bättre att det är en kapten som har en tjej som väntar på honom i hamnen än en storm.. Skrattade när man tänkte på att Dawey Jones förälskades i en orkanvind och sedan var hjärtkrossad då när han kom tillbaka till samma plats 10 år senare och hon var borta.

Har för fig at Depp sade tvärtom, att blir det en film till blir det utan "crazy Jack".


signatur
Medlem
Skrivet av Loading:

Skrattade när man tänkte på att Dawey Jones förälskades i en orkanvind och sedan var hjärtkrossad...

Man kan ju säga att han var fångad av stormvind? Natt och dag, där fanns bara hon och han. I hans hjärta...

(lol, så dåligt. förlåt, jag skäms.)


signatur
1
Skriv svar