Less på spel?

Medlem
Less på spel?

Förmodligen har de flesta som har spelat i 10 år eller mer hamnat i en spelsvacka. Den senaste tiden har datorspel kännts tråkigt för mig.

Idag kom jag dock på botemedlet! (Nej... det är inte att köpa fler spel - det förvärrar bara saken) Botemedlet är att göra annat än att spela! ^^ Idag hjälpte jag mammas kusin (som har brutit foten) att flytta en massa grejer till hennes nya lägenhet. Jag fick verkligen vara till nytta.

När man får komma ut och göra såna grejer och vara ifrån datorn får man tillbaka lusten att spela. Lagom är verkligen bäst.

Ut i friskluften med er, gamers!

#blogg

Avstängd
Less på spel?

Kom du på det nu?

Medlem

Njä... jag sa det bara. -_-

Medlem

Låter som att du har varit ohälsosamt insnöad vid din dator dom senaste 10 åren. =_=

Medlem

Du var alltså för ovanlighetens skull ute ett par timmar idag? Wow. Jag brukar tipsa om att rensa datorn från spel och inte spela någonting på minst en månad för att få tillbaka spelsuget. Men visst, ut och gå en sväng så kanske spelsuget kommer tillbaka. Men vet ju aldrig. Själv har jag inte spelat något sen i Februari och har fortfarande inget större spelsug. Kanske också måste ut och hjälpa någon att flytta 8}

Medlem
Citat:

Låter som att du har varit ohälsosamt insnöad vid din dator dom senaste 10 åren. =_=

Insnöad? Mjo... ohälsosamt? Nä... jag har inga som helst problem med kroppen.

De senaste 3 åren har jag suttit "för mycket" vid datorn.

Medlem

Jag brukar ta och bygga något, tar bort tankarna från datorn en hel del. Riktigt kul att till slut få en sak som man gjort själv och förhoppningsvis har användning av.

Inaktiv

Själv sätter jag mig vid tvn tills jag får tillbaka lusten att spela dator =). Men jo visst kan det vara trevligt att komma ut som omväxling ibland(men inte för ofta bara).

1
Skriv svar