Warhammer online - mitt nya mmo?

Inaktiv
Warhammer online - mitt nya mmo?

Ja jag funderade ett tag på villka nya mmo som har släppts på senare tid och vilka som kommer snart och jag tittade runt lite, det visade sig att jag skulle fastna för Warhammer online.

Det jag leta efter var ett mer PvP baserat mmo som Planetside, jag testade PS ett tag men jag fastna inte för att det var inte riktigt optimerat eller bra kontroller, och svårt att komam in om man inte hadde hjälp.

Warhammer kommer att baseras på RvR (realm vs realm), nästan som WoW med horde och allianse dock så gick Blizzard inte vidare på det som jag ville ha med DHK så fort man döda en gubbe i en by förutom vakterna...

Men detta ser lovande ut och jag hoppas att det kommer att bli det jag ville ha i WoW, riktiga strider med faktioner som slåss om område och makt.

Bara tiden kan visa, som, om man har tur, kommer bli första kvartalet 2008.

#blogg

Medlem
Warhammer online - mitt nya mmo?

Personligen tycker jag Age of Conan ser mycket mer lovande ut än WAR. Haha dock kommer det nog sluta med att jag spelar båda ><


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Inaktiv

Jo men WAR passar nog min stil mer, en fråga om smak antar jag...

sett lite filmer och det ser värkligen lovande ut.

1
Skriv svar