Ny trailer till Motorstorm släppt

Robot
Inaktiv
Ny trailer till Motorstorm släppt

*MYYYYYYYYS*

Medlem

Ja nuuu börjar det likna trailern från 2005... Man märker att dem verkligen försökt göra 05 trailern från ingame... Såg väldigt bra ut, och i SuperPlay DVD den här månaden, så sade han(vad han nu heter) att han blev mest imponerad på Motorstorm från e306 så jag tror det här kan bli riktigt bra... Längtar på min ps3!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag var så fruktansvärt besviken på spelet när jag testade det i maj. Kändes som en okej titel, inte mer än så.


signatur
Medlem

yl, vill testa, ser kul ut


signatur

u mad bro?

Medlem
Skrivet av DD_Raven:

yl, vill testa, ser kul ut

dito


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

ja det var ett bättre intryck man fick nu än av de andra ingame filmerna, tyvärr så ser det inte lika intensivt ut som på CGI filmerna. De borde ta och höja tempot och förbättra fysiken, ser ut som om de kör bil på månen....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

ja det var ett bättre intryck man fick nu än av de andra ingame filmerna, tyvärr så ser det inte lika intensivt ut som på CGI filmerna. De borde ta och höja tempot och förbättra fysiken, ser ut som om de kör bil på månen....

Spelet är inte klart för det första, nummer två, du kan inte förvänta dig samma spel som trailern. Film och spel kan aldrig bli exakt lika bra, för det funkar inte. Ett spel kan bara bli så och så interaktivt, blir det mer som film, så är det inte längre ett spel... Så dem som är besvikna att spelen inte ser ut som E305, får skylla sig själva, man ska inte tro på allt man ser. Ett tips, ser det för verkligt ut, så e det förrenderat...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Ser ut att kunna bli ett schyst lir.
Btw på nedladdningssidan
"Beskrivning:
Spelets första icke förrenderade trailern"

Medlem

Ser rätt kul ut. Synd bara att PS3 premium kommer vara så dyr i början, så man åker på och vänta ett tag :/

Medlem

Det här kan nog bli rätt najs lite blandning mellan Insane och Flatout.

Medlem

CAAAAAARNAGE!!

Medlem

Ser skönt ut!


signatur

Naga stole my bike :(

Inaktiv
Skrivet av redmac:

ja det var ett bättre intryck man fick nu än av de andra ingame filmerna, tyvärr så ser det inte lika intensivt ut som på CGI filmerna. De borde ta och höja tempot och förbättra fysiken, ser ut som om de kör bil på månen....

ehh.. jag tycker fysiken ser ut att vara helt rätt. Fjädringen guppar långsamt i hög hastighet.

Vi får se men jag tror spelet ser helt ok ut. Coolare motorspel har jag inte sett.

Medlem

Tycker grafiken är allt annat än imponerande, om jag jämför med andra plattformar. Kolla jämförelsen mellan film och verklighet här, och sedan oklippt gameplay här.


signatur

1338 - One Step Above

1
Skriv svar