Framtidens Gängkrig

Medlem
Framtidens Gängkrig

i framtiden så kommer det finnas gängkrig då folk dödar varandra pga vilken konsol man gillar och folk kommer att gå i olika färger och skrika "All Makt åt Microsoft" eller "Sony For life!" Vi har kommit så långt att endel känner hat mot andra personer just för att dom tycker en konsol är bättre än en annan, är vi sådana materialister? Att vi kan göra nästan vad som helst för att skydda en egendom som egentligen inte har något större syfte än att uppfylla vår vardag med lite glädje.

Visst att man kan tycka om något så man känner sig glad att man har det och själv kan njuta av det eller även med andra. Men att man ska ha en sak och sedan ska man försvara den så att man nästan gråter när någon tycker annat det är absurt. Visst jag får tycka som jag vill och dom som dom vill. Men ta det lite lungt och tänk lite innan man skriver eller även pratar så ser man till att inte onödigt tjaffs kommer upp. Oh teh Drama.

#blogg

Inaktiv
Framtidens Gängkrig

Jag hatar dig för att du uppdaterar din blogg snabbare än mig!


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem

haha, förlåt ska försöka att låta bli

Medlem

I västbanken har sonyextremisterna ockuperat ännu ett Wii-högkvarter och vägrar överlämna gisslan förräns wii's officiella talesman erkänner att "blueray är framtidens format".
X-boxfaktionens ledare kommenterar händelsen med att "detta kommer få ett blodigt slut då HD DVD är framtiden".

Nu över till vädret...

Medlem

haha, ja så kanske det kommer att se ut o_O

Medlem
Skrivet av Marvin5:

I västbanken har sonyextremisterna ockuperat ännu ett Wii-högkvarter och vägrar överlämna gisslan förräns wii's officiella talesman erkänner att "blueray är framtidens format".
X-boxfaktionens ledare kommenterar händelsen med att "detta kommer få ett blodigt slut då HD DVD är framtiden".

Nu över till vädret...

Ja, och Wii-vädret kommer över den här västfronten och xbox... Näe jag klarar inte den här övergången!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

It's raining in Shanghai!

1
Skriv svar