The Darkness plåtat

Robot
Medlem
The Darkness plåtat

En av de få anledningarna som skulle få mig o köpa en konsol. Mums.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Men ge mig på pc

Medlem

Givet köp.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

givet köp liksom Chronicles of riddick när det släpptes.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Älskade CoR och detta ser ut att bli ännu bättre.

Medlem

Jag är ärligt talat inte helt säker på om den här är ny eller inte, men här är iaf en film från The Darkness.

Kolla filmen på YouTube >>


signatur
Medlem

Den är rätt "gammal", men det är bra att du länkar den ändå, grymt cool FMV sekvens

Äsch.. ska återgå till mitt kära Kingdom Hearts 2 (två).

Medlem
Skrivet av redmac:

givet köp liksom Chronicles of riddick när det släpptes.

hallå, vad menar du? har inte Chronicles of riddick redan släppts för ganska länge sedan? eller är det jag som inte är med...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av redmac:

givet köp liksom Chronicles of riddick när det släpptes.

hallå, vad menar du? har inte Chronicles of riddick redan släppts för ganska länge sedan? eller är det jag som inte är med...

öh han menar nog att detta är ett givet köp, precis som Cor var när det släpptes?

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av redmac:

givet köp liksom Chronicles of riddick när det släpptes.

hallå, vad menar du? har inte Chronicles of riddick redan släppts för ganska länge sedan? eller är det jag som inte är med...

Haha han menar ju NÄR det släpptes


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

men helt ärligt, vad är det för skit? man ser inte ett jävla piss, man hör lite ljud å ser en gul jävla prick.. samma skit som alla andra sånna här spel... tummen ner!

Medlem
Skrivet av eCore:

men helt ärligt, vad är det för skit? man ser inte ett jävla piss, man hör lite ljud å ser en gul jävla prick.. samma skit som alla andra sånna här spel... tummen ner!

eeh, va ?

Medlem
Skrivet av eCore:

men helt ärligt, vad är det för skit? man ser inte ett jävla piss, man hör lite ljud å ser en gul jävla prick.. samma skit som alla andra sånna här spel... tummen ner!

öh... du kanske ska ladda hem nya codecs så du ser filmen? Eller nåt haha

Dock nice trailer fast vill se lite mer "game play" vill säga!

1
Skriv svar