Kartpaket till GRAW vid månadsskiftet

Robot
Kartpaket till GRAW vid månadsskiftet
Medlem
Kartpaket till GRAW vid månadsskiftet

Inte ett ord om SA servers fortfarande. Dåligt dåligt...


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

inte ett ord om att göra om spelet från grunden och göra rätt den här gången. Dåligt :/

Medlem
Skrivet av F3D:

inte ett ord om att göra om spelet från grunden och göra rätt den här gången. Dåligt :/

Precis... dem kan ju fixa till spelet först istället... var har jag sett det här förut??? Känns som Dice/EA stuket om det här... Näe grin.. fixa spelet först så det funkar ordentligt...t.ex det som ni kallar för AI, vad andra skulle kalla efterblivet cp... fixa det.. sen kanske vi kan snacka om map-packs..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

jag tror att spelet är i ett mycket större behov av utbyggnad av multiplayer-delen än förbättrad ai. Det absolut viktigaste är ju förstås att få fram en stand alone server. Förhoppningsvis får vi se det i augusti-patchen, annars lär GRAW MP förbli dött
Men man kan ändå inte neka till att GRIN släpper bra patchar, att jämföra med patcharna som släpps av Dice är ju bara löjligt. Sen så vore det ju ganska onödigt att bygga om spelet från grunden eftersom det redan är ett mycket bra spel som efter denna patchen kommer att bli ännu bättre

1
Skriv svar