Microsoft har skeppat iväg fem miljoner Xbox 360

Robot
Microsoft har skeppat iväg fem miljoner Xbox 360
Medlem
Microsoft har skeppat iväg fem miljoner Xbox 360

niceu, men snälla släpp lite mer titlar :/

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

niceu, men snälla släpp lite mer titlar :/

Det kommer ju en del intressant titlar nu framöver.

Några jag har i huvudet är #Splinter Cell: Double Agent, #Gears of War, #Dead Rising, #Just Cause, #Lost Odyssey, #BioShock, #Resident Evil 5, #Alan Wake, #Alone in the Dark: Near Death Investigation och sist men absolut inte minst... #Mass Effect!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

mjo håller koll på ett par av dom titlarna, men dom borde varit här för länge sedan -.-

Medlem

Vad är det man brukar säga? Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Det känns dock som att väntan på Mass Effect börjar bli lite lång. My preciousssss Mass Effect.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ninety-Nine Nights är nog det enda spelet till 360 som fångat mina blickar.
Men när jag fick spelat det insåg jag att det som vanligt bara fans grafik i boxen.
AIn är så hopplöst dålig att det var delta force stuket på den.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Tycker de borde lugna ner tempot och se till att spel och maskinerna fungerar innan de sänder iväg det till återförsäljare. FFS, jag får tagligen kunder som säger att deras 360 eller spel inte fungerar. Värst är nog Fifa World cup och bundel varianten. Hoppas det inte blir samma krångel med wii och ps3!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar