Info om WoW: The Burning Crusade

Robot
Jee
Medlem
Info om WoW: The Burning Crusade

Tycker det är ganska konstigt att man kan vara shaman med alliance och Paladin med horde. :-/


signatur

Eller inte?

Medlem

Hurra!!! Äntligen kan man spela Horde Paladin!

Medlem

va?
säg att det inte är sant.
snälla!
vågar jag läsa?
edit: neeeeeeeeej!
aja hadde ändå tänkt lägga ner det när den här månadens betalning tog slut bara bra att blizzard ger en spark i ändan.


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Inaktiv

haha
jag dööör!
vilket skit

Inaktiv
Skrivet av Jee:

Tycker det är ganska konstigt att man kan vara shaman med alliance och Paladin med horde. :-/

läs Loren, det funkar hur bra som hellst.

Medlem

längtar

Som vanligt när man läser blizzrads forum så är det tusen wine trådar. Varför spela när dom inte är nöjd med nånting som blizzard gör.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

för dom betalar och det här inte var planerat när dom betalade och dom inte gillar det så dom utnytjar sin rätt som betalande kund att försöka få blizzard att förstå att det här är inte vad dom vill ha.
även om chansen är 0.00001% att dom ändrar sig när dom gått ut med det så här stort.
jag har då sagt upp mitt konto nu,(har tänkt lägga ner länge så det här kom lite som en spark i ändan från blizzard och vilken timing 5 dar förre det drogs ännu mer pengar från kontot.:up: )
och angånde loren så tycker jag förklaringen var hyfsat löjlig, he went into the desert and the wind came to him!!!
fattade inte riktigt vad en naaru var, läste bara genom den snabbt men att dom använder dom som nån sorts källa för att använda the ligth till deras ondskefulla planer lät nästan ännu värre


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Medlem

fake, antagligen ett trick från blizzards sida att testa belastning på deras nya forum. Och det har ju funkat.

Inaktiv

Tarden, klart att du tycker det är löjligt när du inte äns är insatt i loren.

herre gud -.-

Medlem

Blizzards sätt att tala om att dem är för lata för att fixa balansen mellan Shamaner och Paladins så dem väljer den enklaste utvägen. Detta känns dock som det kommer döda alla raidande shamaner då dem är rätt underlägsna paladins i raids.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

och om du orkar läsa forumen så skulle du ha sätt detta:

We do plan to stick with our current design model for both the Shaman and Paladin in terms of what they bring to the table, only now we will really be able to flesh out and make their differences truly special. The reaction to the Shaman review had nothing to do with this change, other than we made decisions for the review based upon the fact that we were moving forward with this change.

I can't emphasize a few key points enough. Lets not apply this change to current World of Warcraft. The day Horde has access to the Paladin and the Alliance has access to the Shaman, ten new levels of spells, abilities and talents will be available for all classes. The Shaman will have extremely unique and special abilities that they will bring to an encounter, as will the Paladin. You will want both classes present in both group PvE and group PvP. Players that are fearful that Shaman won't be needed simply aren't seeing the larger picture.

In addition to this, we've been designing the future content of the game to support this change, which means we can create specific encounters where one class really excels and in certain cases, is pretty much required.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

fake, antagligen ett trick från blizzards sida att testa belastning på deras nya forum. Och det har ju funkat.

Inte en chans att dom chansar och göra ett fake uttalande för att se om beta forumet håller. World of Wacraft är eyy mångmiljon projekt som dom sitter på. Det är inget man bollar om kring med bara för att sätta press på ett forum. Om det nu är fake och dom säger om någon dag att det är på "skoj" så lär dom förlora mer användare än alla "I quit!" posters tillsammans.

Det kan ju vara att dom hållt inne på denna informationen för att kunna släppa det samtidigt som beta-forumen släpps, det är ju att slå två flugor i en smäll.

Medlem

Nae, dålig grej imo. Tyckte det var lite kul med att ha lite större skillnader mellan horde och alliance än krokryggar och rosa skägg. Hellre att de satsat på två nya klasser eller åtminstone en.

Medlem

Bra tycker jag!
Vi har ju spelat spelet i nuvarnade format i 2 år så det blir bara bättre med lite förändringar.

Roligast blir alla nya spells och talents

Medlem

haha. vad kasst. Detsom gjorde sidorna unika jue. Nu är det samma villkor. Vissa gillar det säkert, but i dont like it at all.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Så Draenei kommer ha både Paladins och Shamans?
Eller är jag helt ute och cyklar?
A bryr mej inte direct så länge man kan göra en Blood Elf Warlock


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

TBR
Medlem

Skulle det gå spela Gnome/shaman så kanske man skulle börja om med wow..

Inaktiv

Jag som hade tänkt att börja spela WoW igen men nu skiter jag i det

Medlem
Skrivet av TBR:

Skulle det gå spela Gnome/shaman så kanske man skulle börja om med wow..

Gömma sig i sina totems?

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]Tarden, klart att du tycker det är löjligt när du inte äns är insatt i loren.

herre gud -.-

låter som om dom hittade på det under en kafferast hur mycket lore du än kan.
och på vilket sätt bevisar mitt utalande att jag inte är insatt i loren?
är nog hyfsat insatt i loren, men har aldrig stött på nått om drenai shamaner och bloodelf paladiner förens nu.


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

TBR
Medlem

Ska nog se att betrayal quest kommer efter expantionen så det inte blir orättvist med olika racial traits.

Det finns säkert nån som bytt faction i warcraft lore.

Inaktiv

Shamaner kan vara onda eller goda vilket som men onda Paladin's betyder antagligen att Bloodelf-Paladins inte får samma färdigheter som alliance, själv tror jag att "rasen" Bloodelf står för den största skillnaden (taskig hälsa?)

Medlem

Hoppas dom gör såhär för att lägga till nya rasspecifika klasser. Det är faktiskt roligare så.

1
Skriv svar