Spelutmaningar, alla måste läsa!

Inaktiv
Spelutmaningar, alla måste läsa!

Jag tycker såna här listor man ska fylla i om sig själv är rätt roliga, och en av de senaste är att skriva sex hemligheter om sig själv. Och då passar det ju superbra att skriva sex spelhemligheter om sig själv. Alla ska med!

Mina hemlisar.

1. Jag förstår inte Viva Pinata. Karameller ska ätas, jävla djur, para er!

2. Jag kan inte dodga till vänster längre, därför slutade jag min ytterst framgångsrika Unreal Tournament-karriär. Medicinskt problem!

3. Konsolkontroller till spel som kräver att man använder båda tummarna är jobbiga. (Vänsterhanden som spökar igen).

4. Jag samlar på små pets i WoW och betalar nästan vad som helst för att få dem.

5. Jag kan allt om Unreal Tournament spelmässigt.

6. Mina dancingskills i Dance Dance Revolution är kanon på standardnivå, men katastrofala på difficultnivå.

Sååå, då ska man utmana typ sex stycken eller nåt, men jag känner ju inte direkt nån här inne, men Nosnos kommer inte undan, och sen utmanar jag alla som läser detta helt enkelt! Come on, tell me your inner secrets!

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
Spelutmaningar, alla måste läsa!

1. Jag känner ett onödigt stort "hat" mot WoW och dess spelare (no offence) efter att ha varit mer eller mindre förälskad i spelet. Nu ser jag det mest som ett gammalt billigt luder till ex som jag inte ens vill ta i med en tång.

2. Jag är nog sämst i hela världen på QW som ironiskt nog är mitt favoritspel och är ett av väldigt få spel som jag spelar idagsläget på PC.

3. Jag får alltid stryk av min brorsa i RTS-spel hur mycket jag än smygnöter spelen. Han vinner ALLTID. Det lilla jävla kräket.

4. Jag är världens dåligaste förlorare men säkert bäst i hela världen på att dölja det. Men det ingen vet om är att jag egentligen ligger och gråter mig själv till sömns varje natt när jag förlorat i ett spel.

5. Jag har varit emot konsoler i många år men har idagsläget nästan konverterat till "konsolism". Det är faktiskt ganska gemytligt att sitta och rulla tummarna framför tvn trots allt.

6. Sist men inte minst; jag har spelat CS ganska mycket och tyckte faktiskt att det var roligt. Men alla tror att jag hatar spelet mer än något annat här i världen.

Är det så här det känns när man biktat sig? Hemska känsla!

Inaktiv

hahaha, CS, USCH! SKÄMS! men bra att du öppnade ditt hjärta


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar