Joypeak + Sarah Kelly

Avstängd
Joypeak + Sarah Kelly

Ännu ett lyckat Joypeak arrangerat av kyrkorna i Ursviken och runtomkring. Det tionde i rad faktiskt. Joypeak är en festival där allt är gratis förutom maten, då ingår bl.a. hoppborgar och allt möjligt.
Till Joypeak kommer flera tusen människor från trakten för att ta del av det roliga.

På kvällen är det konserter. Jag var bara på en, och det var Sarah Kelly - en amerikansk kristen sångerska. Hon är otroligt bra. Det var inte så fruktansvärt många där, och hon var väldigt personlilg och nära publiken. Efteråt fick alla som ville en kram. ^^
Jag köpte hennes båda skivor och fick dem signerade efter att ha fått en kram. Hon frågade vad jag hette och skrev mitt namn på en av dem. Hon sa: "You be nice to girls, now". "Well of course" svarade jag. Hehe.

Sarah Kelly är en bra artist artist med närhet till publiken. Att hon dessutom kramade alla i publiken som ville är inte dåligt. Det är inte alla som blivit kramad av en världsartist.

#blogg

Medlem
Joypeak + Sarah Kelly

Förstod du varför hon sa "You be nice to girls, now"?

Avstängd

Om det var någon bakomliggande mening uppfattade jag den inte.

Medlem

Jo... det är så att hon har blivit misshandlad och därför säger hon så åt killar. "Behandla din framtida fru väl".

Det kom jag på alldeles själv. 8)

Avstängd

Jahaja. Jag trodde du skulle säga något spännande.

Medlem

Det var väl ganska spännande? Vad trodde du jag skulle säga? ^^

Avstängd

Nä, för det visste jag ju redan - att hon blivit misshandlad alltså.
Jag vet inte. Något annat.

1
Skriv svar