Demot av GTR 2 släppt

Robot
Medlem
Demot av GTR 2 släppt

även om jag inte har inte har köpt någon ratt än får jag väl dra ner det och se hur bra det flyter på på min burk.
Iofs, om jag lägger en beställning på en ratt nu lär den nå fram innan nedladdningen från fileshack

Medlem
Skrivet av Verity:

även om jag inte har inte har köpt någon ratt än får jag väl dra ner det och se hur bra det flyter på på min burk.
Iofs, om jag lägger en beställning på en ratt nu lär den nå fram innan nedladdningen från fileshack

En ratt rekommenderas starkt till GTR. Forcefeedback känslan är riktigt grym i spelet.

Medlem

.o/\o. YES !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Är Starforce med i demot?. Det finns väl en del demo som har det konstigt nog.

Medlem

Om det är långsamt att ladda ned så ladda ner via torrent, tog sju minuter för mig.

http://www.no-grip.net/tracker/download.php?action=torrent&in...

Low-rider, nej så vitt jag vet så märkte jag inge starforce.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Demot skulle ju ( i förra nyheten på fz från några dagar sen) ta 512mb och släppas 18:00 ... dessutom så står det ju fortfarande att gamespot har "world premier" och att de ska släppas där först... och deras timer räknar fortfarande ner mot 18:00 svensk tid :S Läckt ut i förväg?

Vantskruv: testar torrenten men de går hemskt segt. ca 0,5 kb/s de första minuterna, nu e den iaf uppe i 8kb/s ... men ändå, segt som ***.

Fileshacknerladdningen går iaf i utlovade 100kb/s ...

Ni som testat, verkar demot bra?

Medlem

Tack för torrent-länken

Inaktiv

Tack för torrent-länken.

Btw min är uppe i 600kb/s nu..


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Men varför segar då min fortfarande i 10-20 kb/s !? *sur*

EDIT: Skitsamma. Finns på FZ nu!

Antikvitet

signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

vi gillar alla 2mb/s shock


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Jävlar va bra, helt klart värt pengarna, detta är ett MÅSTE!

Körde allt på högsta och 4xAA 16xAF, helvete va de går när man kör ur depån, 250 in i kurva fan, jävla fartkänsla.

Detta kommer jag köpa! Har inte köpt ett spel på minst 6 månader och detta blir det första på länge!


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Tankar från Fz nu 1mb/s :D.

Medlem

Nå, är demot Starforce-smittat?

Inaktiv
Skrivet av Zion:

Nå, är demot Starforce-smittat?

Nej, bara installera och starta, kan inte bli enklare eller bättre..


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

trevligt, hoppas det blir kul.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ja för mig själv så var det ju knappt o tänka på o ens köra med min Logitech Extreme 3D..

Märks att detta kräver ratt...

Men jisses va verklighetstroget det verkar vara.. Och shysst ljud på bilen..

Medlem

Gillade demot, men dem som förväntar sig arkad action, stay away... Det här är enbart för simulator nördar...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ah körde första racet, låg i mitten, tills i sista "2 kurvan" då jag gled ut o hamna näst sist.
Härligt spel för övrigt, blir en funderar på köp.

Gillar btw. menymusiken, ovanligt bra för ett bilspel

edit: kör med dual pad, funkar fint


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Får förbjuden åtgärd innan spelet ens hinner starta. Kul


signatur

Mvh,
Michael Claesson

Medlem

Måste köpa nytt grafikkort. Har 30 i FPS när jag kör ett race. Måste köpa detta spel. Måste köpa detta spel. Abstinens, abstinens.....ugghh...aagggaaadf....måste spendera alla pengar bara för detta spel.:P

F*n va bra denna uppföljare verkar vara. Trodde inte det skulle kännas så bra. Grymt motorljud också, och vilken atmosfär. Riktigt mysigt att köra på natten också. Det gäller att inte glömma tända lyset.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

Ärligt talat så vart jag inte possitivt överraskad.
Efter att man har kört LFS ett tag så tycker jag att GTR 2 kändes väldigt arkad liknande. Jag menar bilen fick ju typ aldrig sladd hur man än körde i svängarna. Sen känns det som att detta spel bemästrar man efter ca 2 dagar. Nej jag håller mig borta från GTR 2

Medlem
Skrivet av pimpim:

Ärligt talat så vart jag inte possitivt överraskad.
Efter att man har kört LFS ett tag så tycker jag att GTR 2 kändes väldigt arkad liknande. Jag menar bilen fick ju typ aldrig sladd hur man än körde i svängarna. Sen känns det som att detta spel bemästrar man efter ca 2 dagar. Nej jag håller mig borta från GTR 2

Njae...så lätt vet jag inte om det är. Låter som du körde med låg svårighetgrad...

Medlem
Medlem
Skrivet av Strogge:
Skrivet av pimpim:

Ärligt talat så vart jag inte possitivt överraskad.
Efter att man har kört LFS ett tag så tycker jag att GTR 2 kändes väldigt arkad liknande. Jag menar bilen fick ju typ aldrig sladd hur man än körde i svängarna. Sen känns det som att detta spel bemästrar man efter ca 2 dagar. Nej jag håller mig borta från GTR 2

Njae...så lätt vet jag inte om det är. Låter som du körde med låg svårighetgrad...

Han kör säkert på novice med ABS och styrhjälp o skit


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hmm.. demot funkade bra till en början. Såg snyggt ut å flöt hyffsat. Men efter några träningsvarv så började de hacka. Märks främst i kruvorna, ingen fps-drop eller så... men de hackar något fruktansvärt i kurvorna, nästan omöjligt att köra så. Desstuom märkte jag nu när jag startade spelet igen (efter dagens andra 10 minuters strömmavbrott) att jag inte har något grepp alls!
I början medans det fortfarande funkade som de skulle så va där bra grepp, men nu känns de som att köra på is. (kör semipro med abs och tracktioncontroll ) i solsken med medium slick däck. :S mysko.
Men som sagt, hackandet är de största problemet. Och de hjälper inte att dra ner grafiken heller. Fick nu när ja körde igång de desstuom sämre fps rent allmänt jämfört med tidigare (då ja körde på högre grafik)

3,2 ghz p4, 1gb ram, ati x600xt (ja vet, inget bra grafikkort, men demot funkade ju fint från början)

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Strogge:
Skrivet av pimpim:

Ärligt talat så vart jag inte possitivt överraskad.
Efter att man har kört LFS ett tag så tycker jag att GTR 2 kändes väldigt arkad liknande. Jag menar bilen fick ju typ aldrig sladd hur man än körde i svängarna. Sen känns det som att detta spel bemästrar man efter ca 2 dagar. Nej jag håller mig borta från GTR 2

Njae...så lätt vet jag inte om det är. Låter som du körde med låg svårighetgrad...

Han kör säkert på novice med ABS och styrhjälp o skit

Nej. Jag körde på en hyfsat svår svårighetsgrad och stängde av alla hjälpmedel. Men grejen är den att om man har kört LFS så känns GTR som ett arkad spel om man jämför dom båda. Eftersom att när jag körde demot med ratt och svängde skarpt och snabbt snurrade tillbaka ratten till dess ursprungsläge så ryckte bilen inte ens till det minsta. Jag föredrar därför LFS där det kräver mycket träning och precision i körningen.

Medlem

för att få realism ställ in Difficulty= Simulation

bästa varv med Ferrari 1:40.303

Ctrl + F during race = frames per second

Medlem
Skrivet av pimpim:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Strogge:
Skrivet av pimpim:

Ärligt talat så vart jag inte possitivt överraskad.
Efter att man har kört LFS ett tag så tycker jag att GTR 2 kändes väldigt arkad liknande. Jag menar bilen fick ju typ aldrig sladd hur man än körde i svängarna. Sen känns det som att detta spel bemästrar man efter ca 2 dagar. Nej jag håller mig borta från GTR 2

Njae...så lätt vet jag inte om det är. Låter som du körde med låg svårighetgrad...

Han kör säkert på novice med ABS och styrhjälp o skit

Nej. Jag körde på en hyfsat svår svårighetsgrad och stängde av alla hjälpmedel. Men grejen är den att om man har kört LFS så känns GTR som ett arkad spel om man jämför dom båda. Eftersom att när jag körde demot med ratt och svängde skarpt och snabbt snurrade tillbaka ratten till dess ursprungsläge så ryckte bilen inte ens till det minsta. Jag föredrar därför LFS där det kräver mycket träning och precision i körningen.

Lite för mycket precision kanske..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

12
Skriv svar