Medlem
TMNT

Hade inte direkt sett framimot den här filmen så mycket när man såg att den skulle vara 3d-animerad då man har växt up med Turtles i både tecknat och otecknat. För mig så tyckte jag att det inte är Turtles om inte Shredder är med eller nån annan skurk som man kände igen från serierna. Men tji fick jag Denna film är riktigt härlig det gör ingenting att dom inte hade med skurkar som man kännde igen utan att det här känndes bra och ja vad ska man säga trovärdig, dock är man lite fundersam på just April O'neil då hon verkade inte direkt så reportrig som hon var innan. Men anywho det fungerade fint.. Härliga stridsfighter och fina oneliners från våra gröna stora Turtlar.

Turles har alltid varit något som man har gillat och denna film gör att man gillar dom fortfarande och det som är bäst är att det inte finnns nån Ninja-rap (T.M.N.T POWER... T.M.N.T POWER!) utan att det är typ actionfylld musik i filmen.

Så om ni inte har sett denna film än och ni gillar turtles så ta och se på den ni lär nog inte bli besvikna.

#blogg

Medlem
TMNT

Helt okej film, synd bara att storyn var värdelös..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar