Nya medaljer på FZ

Robot
Bt
Medlem
Nya medaljer på FZ

Gulliga


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Inte direkt någonting jag känner att det finns ett trängande behov av.
Kan dessutom vara rätt så missvisande i vissa fall.
Jag förmodar att CIV4 skulle få en ”säkert köp2-buckla,
Men de flesta som gillade trean gillar inte fyran.

Neee, det var bättre förr


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Ser fin fint ut.

Medlem

Snygga, även om jag tycker "fulländat" är ett ganska kraftfullt ord som ytterst få spel kommer upp till. Jag skulle hellre velat ha sett "Säkert köp" (silver) och "Enastående" (guld).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vi väntar fortfarande på :heart:

Medlem

Japp, we want :heart:.

Medlem

second that.

fina medaljer btw!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Snygga loggor som fan, men "fulländat" känns som ett b-ordval eftersom inget spel är det (särskilt inte Oblivion som ni länkade till tihi )

Medlem

Half-life 2 är ju iofs knappast fulländat i mina ögon, ser inte varför det fått en femma i första taget..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Finns bara en titel som inte alls förtjänar Fulländat betyg... Black & White 2 faktiskt ... Buggigt och kort med så många fel så att det står härliga till. Fast det är ju bara min åsikt

Medlem

Det är inte ni som recenserar så nog får fz recesenten tycka att ett spel är fulländat.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Antikvitet
Skrivet av conthox:

Snygga, även om jag tycker "fulländat" är ett ganska kraftfullt ord som ytterst få spel kommer upp till. Jag skulle hellre velat ha sett "Säkert köp" (silver) och "Enastående" (guld).

Ytterst få spel ja. Det senaste var i april, det innan det i december. Det är inte så många det, med tanke på hur många vi testat under samma period.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Shock:
Skrivet av conthox:

Snygga, även om jag tycker "fulländat" är ett ganska kraftfullt ord som ytterst få spel kommer upp till. Jag skulle hellre velat ha sett "Säkert köp" (silver) och "Enastående" (guld).

Ytterst få spel ja. Det senaste var i april, det innan det i december. Det är inte så många det, med tanke på hur många vi testat under samma period.

Det är bra. Bara det fortsätter så, så att det inte ballar ur pga det kommer flera bra spel inom loppet av ett par dagar. Medaljerna flödade i PC Gamer i ett nummer, bara för att det kom ut ett par bra spel under samma månad. Det gav en känsla av att det gick inflation i medaljerna och det inte var säkert att det var ett bra spel bara för att den fick en stämpel.

Aja, jag har sagt det förut och jag säger det igen: FZ Crew har gjort ett jättebra jobb hittills och jag tror på att ni kommer fortsätta med det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Pokalerna (medaljerna?) var snygga. Finns ej så mycket att skriva. Dem var helt enkelt snygga.


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rizzt:

Skulle finnas en brons oxå.

Vi diskuterade det men tyckte det blev för många medaljer på en 5-gradig skala.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Rizzt:

Skulle finnas en brons oxå.

Vi diskuterade det men tyckte det blev för många medaljer på en 5-gradig skala.

Påminner lite om:


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

...

Haha


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar