Rock - fucking - bottom

Medlem
Rock - fucking - bottom

Ursäkta språket, men jag är totalt jävla förbannad! Ni kanske undrar varför jag sitter här till och börja med?! Var just och spelade golf med en kompis och min tjej, andra gången i mitt liv. Visst nice väder och allt sånt skit, det var roligt.

Vi kom in på parkeringen, parkerade, alla tog sina saker och vi gick iväg, jag vände mig om och tröck på fittknappen, och bilen låste sig... Eller?

Vi står och slår, och bla bla bla. Vi bestämmer oss för att dra. I bilen, en bra bit från golfbanan, bestämer vi oss för att köpa glass, fett nice. Vart är min plånbok? Helvetes jävla skit! Vi vänder, snabbt tillbaka till banan, inte där heller, vi kollar hela jävla bilen, 80 gånger... Inte ett spår.

Innan vi stack och golfade tankade jag, och jag vet till 100% att jag inte tappade eller glömde den där. Men vart i hela helvete är den då?

Jag är fortfarande så jävla sur, om man skulle få tag på den jäveln som säkerligen tagit den, skulle man banka skiten hur han asså, fy fan. Vi började tänka på om jag verkligen låste bilen, och tjejen sa att jag brukar glömma ibland, men det är den där jävla knappen som är helt pshycKad. Och om det nu är så, så är det alltså någon idiot som öppnat dörren och tagit plånboken... Jävla lowlife, om man skulle få tag på den snubben elelr kärringen, shit asså. Då åker man dit för mord eller nått.

Och anledningen att jag sitter här är för att jag har spärrat alla jävla satans kort, och beställt ett nytt körkort, eller en lappjävlem man ska fylla i och vänta i 50000000000000000 år innan man får ett nytt kort. Bra, då kommer man inte till jobbet heller på måndag, känns schysst... Jävla skit... Helt jävla sjuk.. Vad fan ska jag göra nu? Titta på TV? Äta mat? Vill bara slå ihjäl någon.. Helvete asså.

#blogg


signatur

Niet.

Medlem
Rock - fucking - bottom

Spela spel !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Antikvitet

Jag tror (kan vara värt att dubbelkolla först) att du får köra bil ändå. Om du kan legitimera dig (passet t.ex.) så kan polisen kolla dig mot körkortsregistret om det skulle bli aktuellt.

I övrigt är det förstås trist med tjuvar, i samtliga situationer. Beklagar.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Tusen tack John, kollade upp de, och det stämmde. Schysst, ursäkta mitt språk i bloggen, men det svider så in i norden... Fattar inte hur långt en människa kan sjunka. Han fick dock en bild på tjejen, en shitload med kvitton, och 3,5 :-. Mer än så var det inte, men det är så jäkligt.

Tack igen!


signatur

Niet.

1
Skriv svar