Collecting smiles

Medlem
Collecting smiles

This Tuesday we had the release party for The Darkness. For the team here at Starbreeze, that meant that almost three years of hard work had come to an end. For me, it was somewhat different. For some time now I've been scaling down on my time and work at Starbreeze, and with the The Darkness finished, another goal has been reached. Working in games is probably the best job in the world, so I bet I'll be back in a year or so. But till then, I plan to do all the fun stuff that there never is enough time for. Be it traveling, programming, meeting new people or just playing games, but hopefully I will collect some interesting stories to tell and some smiles along the way.

#blogg

Antikvitet
Collecting smiles

http://www.fz.se/bilder/album.fz?id=2165

Pictures, pictures, pictures!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Hej Jens, grattis åter igen! Jag har redan börjat övertala mina 360-ägande vänner att de blir bättre människor om de skaffar det så att jag kan spela

Innan du drar ut på nya äventyr tänkte jag passa på att påminna dig om att kolla med O3-veteranerna om Outforce finns att få tag i på något sätt?

// Jens

Medlem

>Outforce finns att få tag i på något sätt
Jag kollade med några av dom som var med och jobbade på det, men dom hade ingen riktig ide på var man skulle kunna hitta det. Dumt sånt där. Men det kanske dyker upp i någon samling någongång.. Eller på piratebay...

1
Skriv svar