Uppraggad

Inaktiv
Uppraggad

Igår på vägen hem från jobbet och affären var det två killar som försökte ragga upp mig. Föreställ er först scenariot: En Maria, förvisso ganska fint klädd eftersom jag varit på skolavslutning, men en Maria utan jacka, dyngsur efetrsom regnet öste ner, med en tung matkasse i ena handen, gåendes uppför en backe from hell. Slutsats = En jävligt sur och itne alls på humör Maria.

Halvvägs uppför helevtesbacken står en asiatisk kille, gissar på vietnames. Spelar ingen roll egentligen, men han kunde inte svenska iaf. Så jag gick där, såg antagligen ut att vilja mörda någon, och avd säger killen? 'Enjoying the show baby, wanna come up with me?'

Eh, va?

50 meter senare har jag preciiiiis kommit uppför backen.Fortfarande lika sur och förbannad, plus trött i benen och armarna. Då kommer nästa idiot. Han står felparkerad med sin BMW. När jag går förbi säger han 'Heeej!' Tänk er Joey-style. men han är ingen Joey, och jag vill hem. 'Hur mår du, var bor du, vad ska du göra, var är du på väg.'
Tusen frågor. När jag inte svarar skriker han efter mig (jag fortsatte ju att gå) och börjar gå efter mig. 'Jag kör dig!' fast jag sagt att jag bor runt hörnet och inte vill ha skjuts. Sen började han förfölja mig med sin jävla BMW med när jag inte ville hoppa in. Resulterade i att jag fick gå in på baksidan av mitt hus och gömma mig bakom sophuset i 20 minuter.

Jag hatar att bo här. Eller nej, jag älskar att bo här. Hatar bara området jag måste nudda utkanten av när jag går hem från bussen.

Varken BMW eller enjoy the show funkar tydligen på mig.

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

Antikvitet
Uppraggad

Bästa gamerblogginlägget ever.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

haha


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar