Film - klasserna i Team Fortress 2

Robot
Inaktiv
Film - klasserna i Team Fortress 2

Ser bra ut, Ser kul ut, HD!


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

*sobs*... får inte downloaden att funka ...
Antingen händer inget, eller så vill den öppna mediaspelaren, och det går inte att högerklicka och spara som...

Aja, får väl vänta på att trafiken coolar ner.
(Vill påpeka att jag kunnat tanka som vanligt förr)


signatur

Bara gör det.

Medlem

Klistra in länken till filmen på Google så får du en länk som du kan högerklicka på.

Medlem
Inaktiv

Well... Lite komiskt i alla fall.

Medlem
Skrivet av Howser:

Klistra in länken till filmen på Google så får du en länk som du kan högerklicka på.

Får ändå bara downloada "download.php"


signatur

Bara gör det.

Medlem

Oj, ser precis ut som Evil Genius fast med lite mjukare animationer, plus att detta är ett FPS då :P. Gillar grafiken, klart humoristisk. Nu måste de bara bygga ett skoj spel kring det hela också

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Groggo:
Skrivet av Howser:

Klistra in länken till filmen på Google så får du en länk som du kan högerklicka på.

Får ändå bara downloada "download.php"

Samma här, eller så försöker den skriva ut filen som ett textdokument trots att .wmv är satt till "Save on disk". Haft strul tidigare på FZ med Firefox.


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Aja, öppnade den med länken i mediaspelaren, funkade fint.

Heh, ser ju helskönt ut


signatur

Bara gör det.

Medlem

Fan va grymt! Hoppas banorna ser ut som i filmen..

Medlem
Skrivet av sauna:
Skrivet av Groggo:
Skrivet av Howser:

Klistra in länken till filmen på Google så får du en länk som du kan högerklicka på.

Får ändå bara downloada "download.php"

Samma här, eller så försöker den skriva ut filen som ett textdokument trots att .wmv är satt till "Save on disk". Haft strul tidigare på FZ med Firefox.

Samma problem här.

Medlem

Var sitter nerladdnings länken? :/


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Var inte ingame som jag hoppades på men frän trailer ändå.

Medlem
Medlem

själv har jag en lite html fil på skrivbordeet jag använder när jag ska tanka .wmv filmer från fz enkel kod:
<http>
<a href="länk">fz</a href>
</http>

jag undrar om inte tf2 är lite för sent nu, de flesta tf veteranerna har laggt av och även om det finns några gamla rävar och yngre som kan tänkas vilja spela spelet så tror jag fortfarande att det är för sent. generationsväxlingen har gjort de här gamla spelen som nu släpps (prey och tf2) föråldrade.

Medlem

Ser bra ut, gillar alla klasser. Men jag vill se något ingame play nu.

Inaktiv
Skrivet av Bravo:

Var inte ingame som jag hoppades på men frän trailer ändå.

eh?

Medlem

ser faktiskt riktigt kul ut

Medlem

Han menar säkert ingame play. Trailern var nog ingame, men det var antagligen förrendrerat.

Inaktiv
Skrivet av Groggo:
Skrivet av Howser:

Klistra in länken till filmen på Google så får du en länk som du kan högerklicka på.

Får ändå bara downloada "download.php"

Tanka härifrån: http://www.halflife2.nu/filarkivet/?id=174

Från FZ:s server, men utan deras PHP.

Medlem

påminner om superhjältarna den animerade filmen men ser ut o kunna bli riktigt kul

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Oj, ser precis ut som Evil Genius fast med lite mjukare animationer, plus att detta är ett FPS då :P. Gillar grafiken, klart humoristisk. Nu måste de bara bygga ett skoj spel kring det hela också

/ LordDaimos

Precis vad jag tänkte. Sjukt mycket Evil Genuis över den. Coolt

Inaktiv
Skrivet av Panimala:

Han menar säkert ingame play. Trailern var nog ingame, men det var antagligen förrendrerat.

Haha, bästa motsägelsen hittils! Det är med största sannolikhet in-game eftersom Valve inte brukar släppa några trailers som är förrenderade. Självklart är det scriptat rakt igenom.

Medlem

Kommer bli grymt tror jag, men har hört att Ep. 2 kommer tidigast i November

Medlem

vill också se ingame!

det verkar vara coolt. portal + tf2 och hlep2 kommer bli najs!

Medlem

Schydst film. Blir helt klart ett köp. Gillar stilen.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem

[quote=Margy]

Skrivet av sauna:
Skrivet av Groggo:
Skrivet av Howser:

Klistra in länken till filmen på Google så får du en länk som du kan högerklicka på.

Får ändå bara downloada "download.php"

Samma här, eller så försöker den skriva ut filen som ett textdokument trots att .wmv är satt till "Save on disk". Haft strul tidigare på FZ med Firefox.

Jepp. Ovanligt att det faktiskt fungerar bättre i Internet Explorer än i eldräven. Min workaround är att jag brukar markera filnamnet, välja "Spara länk som..." och klistra in originalnamnet över "download.php" innan jag trycker save. Fungerar fint, men helst hade man ju velat slippa.

Medlem

WOW!

Jävligt grym teaser! Älskade TF1 och nu tvivlar jag inte på att TF2 blir bra! Episode 2 är redan nu 100ggr mer prisvärt än Episode 1. Portal verkar kul det med, men TF2 blir själva anledningen.

Grymt Valve!

Medlem

Tycker det ser riktigt schysst ut, och kul att de gör det i en helt ny stil.

Undrar om de kommer med några nyheter eller det bara är en nyutgåva? Klasserna är ju iaf desamma.

Några nyheter hade ju varit skoj.

Jag spelar fortfarande TFC till HL1. Ofta.
Jag har provat på några nyare TF2 moddar till Quake 3 motorn m.fl, men ingen av dem tyckte jag hade samma flyt och känsla som TFC i HL1. Hoppas Valves TF2 är lika bra eller bättre, det börjar ju nästan bli pinsamt att lira spel i gamla HL1 motorn...

12
Skriv svar