Hospital Tycoon

Medlem
Hospital Tycoon

Har spelat detta spel ett tag nu och jag vet inte direkt vad man ska säga om spelet.Det är som Theme Hospital och Sims fast på ett dåligt sätt. Eller det är rätt roligt då man slipper höra på folket pratar tänk er simspråket fast dom skriker ut det och sen gångrar man det med 100, så kan ni tänka er hur det låter.. som kaklande hönor i en hönsgård. Och sedan så är det Drama.. Drama.. Drama & drama.. Man verkar inte direkt få följa med något som händer efter ett tag då man skickas iväg höger och vänster till olika sjukhus för att lära dom som har ägt sjukhusen förut hur allting ska gå till.

Pest eller kolera?
Sitter nu ca 10 minuter efter att ha spelat i 2 timmar och hör dom hemska rösterna och den jobbiga musiken och den totala avsaknaden av allting som gjorde Theme Hospital så bra som det var. Kunde dom bara ha sluppit att folket lätt som föräldrar när dom pratar med småbarn. Nej om ni ska spela detta spel se till att ni stänger av all musik och trycker escape varje gång en cutscene kommer. Då kan ni kanske få ett bra spel som man kan sitta några timmar med.

Codemasters nu har ni gjort fel fel fel fel..
jag kommer nog ha otroliga besvär efter jag har kommit ur det hemska chocken.
förlåt men dom som kom på att man skulle ha sims röster på droger borde man mer eller mindre tortera eller något annat hemskt. Jag ryser.. Hjälp

jag läntar efter tills Gamespot eller FZ gör en recension på detta spel.
Detta är nog vad Yoda pratade om när det gäller pain & suffering

[b]Save me Dr. West

[/b]

#blogg

Medlem
Hospital Tycoon

Kan bara hålla med. Spelade bara klart första nivån, men det var klart tillräckligt för mig att lägga spelet åt sidan.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

hehe, tokläskigt spel

Inaktiv

Fy fan va kasst.... barnnivå på skiten. Inget eget byggande eller något klart besviken. Theme hospital >>> Tycoon.

Hybrid av The sims och något sjukhus. För det är inte ens i närheten av Theme hospital

Samt ljudet gaaaah!

Medlem

Körde typ till Episode 3. Där fick man börja sköta om sjukhuset mer, men efter att den jäkla receptionskvinnan skulle dyka upp hela tiden så tokg jag död på spelet.. Jag även sparkade ut henne från mitt sjukhus. så förbannad blev jag

Inaktiv

Ha ha ha de pratar ju inte
Blurr blurr blurr hmm meee maaa mo nopp nopp... ^^

Medlem

Vad det än var.. så var det otroligt hemskt. hör dom hemska lätena i mina drömmar. Vaknar upp kallsvettig och bara skriker

Inaktiv

inget blir bättre än theme hospital!


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar