Nytt Guild Wars på gång - Nightfall

Robot
Medlem
Nytt Guild Wars på gång - Nightfall

Jag visste att det var en hake med att inte behöva betala i månaden

Inaktiv

jag har ju inte klarat factions ännu!!
aaaah

Medlem
Skrivet av Famest:

Jag visste att det var en hake med att inte behöva betala i månaden

vad är det för hake?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

vad är det för hake?

Att dem spottar ut expansioner i relativt snabb takt? Att man får paya typ 300 spänn för varje, blir snabbt lika dyrt som typ WoW.

Inaktiv
Skrivet av kozzak:
Skrivet av redmac:

vad är det för hake?

Att dem spottar ut expansioner i relativt snabb takt? Att man får paya typ 300 spänn för varje, blir snabbt lika dyrt som typ WoW.

Eh, näe ? Inte för att vara sådan, men då skulle det alltså komma en exp. Var 3:e månad.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Famest:

Jag visste att det var en hake med att inte behöva betala i månaden

vad är det för hake?

Att dessa expansions släpps på tok för snabbt. Jag har knappt klarat Factions än :P. Inget fel på spelet dock, kommer såklart köpa Nightfall :).

Flakmonkey

en expansion sedan april 2005... är väl inte så mycket?

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

en expansion sedan april 2005... är väl inte så mycket?

Annat låter det om det är från EA

Inaktiv

haha jag har inte klarat factions ännu..h.aha..sitter fast..har inte tillräckligt med poäng
men det låter bra....här ska testas...

men....ni har skrivit fel....det är inte 2 nya raser....inte raser....
proffessions


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av Famest:

Jag visste att det var en hake med att inte behöva betala i månaden

De sa redan innan dom släppte första guildwars att dom skulle finansiera sina servrar med att släppa expansioner ~var 6:e månad, så om man vill kalla det hake eller vad det nu kan vara är upp till en själv!
Dock tycker jag det är bättre än att ta betalt per månad och sedan även sälja expansioner för ~300spänn styck.

De ska även lägga till 2 nya "professions" och nya spelsätt i varje expansion

Sen att det kommer finns fler "expansioner" till GW än vad det kommer finnas till sims om 2-3 år får man ju tycka vad man vill om! Jag själv har redan börjat göra plats för alla!


signatur

8)

Medlem

spelet har inte så mycket att ge, kul i 2 veckor kanske. Körde det första till jag blev lvl 20 körde klart storyn och lirade lite pvp sen blev spelet tråkigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

spelet har inte så mycket att ge, kul i 2 veckor kanske. Körde det första till jag blev lvl 20 körde klart storyn och lirade lite pvp sen blev spelet tråkigt.

Jag har klarat nästan 1450 timmar, så lite mer kan du nog få ut!

Problemet med GW är som namnet säger... man mer eller mindre måste ha en guild för att kunna få ut det bästa ur spelet.


signatur

8)

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

spelet har inte så mycket att ge, kul i 2 veckor kanske. Körde det första till jag blev lvl 20 körde klart storyn och lirade lite pvp sen blev spelet tråkigt.

bra då har du väll endå upplevt det som spelet är menat att ge.
en main story (med sido quests ifall man orkar med det) och pvp.
Guild Wars är inte world of warcraft eller star wars galaxies. guild wars är ett singleplayer spel som du kan spela med flera ifall du vill.
hur många gånger spelar man om storyn i andra rpg spel?

Inaktiv

Jag spelar fortfarande Guild Wars stadigt, lyckas aldrig tröttna på det, finns alltid något nytt kul att göra. Instämmer med tidigare talare; har ju knappt hunnit utvinna allt jag vill ur Factions än! Hoppas inte Nightfall släpps för kvickt bara, och hoppas verkligen inte att det blir utstressat. Factions kräver fortfarande en del putsning, och om de alltför snart slänger in nya yrken och färdigheter riskerar nog alltsamman att bli än värre.

Hoppas, hoppas...

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Night Hawk:

spelet har inte så mycket att ge, kul i 2 veckor kanske. Körde det första till jag blev lvl 20 körde klart storyn och lirade lite pvp sen blev spelet tråkigt.

bra då har du väll endå upplevt det som spelet är menat att ge.
en main story (med sido quests ifall man orkar med det) och pvp.
Guild Wars är inte world of warcraft eller star wars galaxies. guild wars är ett singleplayer spel som du kan spela med flera ifall du vill.
hur många gånger spelar man om storyn i andra rpg spel?

Det här gav mig dagens absolut bästa garv.

Läs på om spel innan ni kommenterar, GW är pvp-baserat.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv
Skrivet av Harpa:

Det här gav mig dagens absolut bästa garv.

Läs på om spel innan ni kommenterar, GW är pvp-baserat.

Det är också ett PvE-spel där man följer en berättelse tillsammans med andra spelare. Är man inte intresserad av PvP går det ändå utmärkt att får ut något av Guild Wars.

Inaktiv
Skrivet av Harpa:

Det här gav mig dagens absolut bästa garv.

Läs på om spel innan ni kommenterar, GW är pvp-baserat.

som ovan säger, PvE story finns att spela, antingen med Henchmen (du kanske vet vad det är redan? omg!) eller så kan man skrika efter grupper att joina/skapa en egen grupp med andra spelare.

Medlem

Jag menade det han skrev "det som spelet är menat att ge"


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar