Nintendo listar DS-titlar

Robot
Medlem
Nintendo listar DS-titlar

haha DS suger, när kommer nintendo att satsa på en bärbar konsoll som har bra grafik, så som PSP osv...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

loltroll?
Till skillnad från PSP så har ju faktiskt NDS en hel del roliga spel.
Det som gör PSP köpvärd är ju glädjen man kan ha med homebrew osv.

Medlem
Skrivet av Laxen:

haha DS suger, när kommer nintendo att satsa på en bärbar konsoll som har bra grafik, så som PSP osv...

om man säger såhär .. visst psp har bättre grafik ..men det är fan det enda ..

spelutbudet på psp är tragiskt ..


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

PSP har kraften men inga spel. Snygg att titta på men inget mer.
Homebrew är numera lika lätt eller vanligt till DS.

Bara att skaffa en flashcart och ett passcard så kan man
köra massa saker på sin DS. Detta utan att modda maskinen.

Jag har själv båda maskinerna och spelar betydligt mer på min DS.
Min PSP använder jag mest som webläsare i sängen lustigt nog.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Aaah människor "ni har så fel mitt barn" ni har aldrig blivit född

SE DÄR!

Ontopic: jovisst är det sannt, tänkte itne på det (stava?) jag är ingen mytoman men jag har hört att det kommer många spel till PSP i slutet av detta år och i början av 2k7

Hat gött tills dess...
R.I.P Mac Bolan


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Tycker jag känner igen Laxen's negativa inställning till Nintendo, det är inte första gången.. Nintendo DS total äger mot PSP! Inget snack om saken..

Medlem

Håller med föregående talar.
Nintendo's DS (speciellt min pärlmorvita DS lite ^^) är en sjukt rolig bärbar konsol och har ett betydligt bredare spelutbud. Sony's är ett skämt. Hade det inte varit för Loco Roco hade jag troligen sålt min maskin.

Hur sjutton kan man missa spel som Advance Wars 2, New Super Mario Bros eller Dr. Kawashimas Brain Training? Ingen tvekan om saken. Du är grafikkåt.

Så låna en NDS (helst DS lite, då den är nämnvärt skönare att hålla i) - om du nu inte har råd att lägga ut - och spela några av de spel jag nämnt i förbifarten. Jag lovar att du kommer ha ändrat uppfattning efter det.

Skrivet av Laxen:

haha DS suger, när kommer nintendo att satsa på en bärbar konsoll som har bra grafik, så som PSP osv...

"Bra grafik"? Spel som Advance Wars har ju bättre grafik än merparten av de spel som släpps till PC.

Flakmonkey

Har inte mamma sagt åt er att inte mata trollen?

Yoshi's Island 2... Zelda... weeee!

Medlem

WIIII!! Ska ju lätta fixa Opera när(om) den släpps i Europa. Sen blir det att köpa de nya pokémon-spelen, vet inte ens vad pokémon dungeon blablabla är för något spel, men är det pokémon måste jag ha det helt enkelt.

EDIT : MY GOD! Harvest moon!!! Sudoku Master!!! 42 All-Time Classics!!! Det kommer speeeeelas :).

Edit 2 : "Hotel Dusk looks interesting, can't find much about it though."

Los Angeles, 1979. You are Kyle Hyde, an ex-cop turned salesman trying to track down a missing friend. Clues lead you to an eerie, old hotel rumored to have one very strange room – a room where wishes are granted. It’s up to you to unravel the mystery in Hotel Dusk: Room 215, a gritty new graphic adventure for Nintendo DS.

Features

* Players hold their Nintendo DS like a book and use the touch screen to grill characters, search for clues and solve mystifying puzzles.
* Players follow the plot twists and turns as they hunt for their missing friend and investigate the mysteries of Hotel Dusk.

Det spelet måste man också ha :O.

Medlem

Yoshi's Island 2, det blir nog fina grejer det. Ettan sägs ju vara ett av de absolut bästa plattformsspel som gjorts. Och plattformsspel är ju min grej!

Medlem

Varenda djävel lånar mitt DS Lite när vi är på musköbasen och vaktar. I vaktkuren ligger mitt spel hela natten och varenda djävel spelar New Super Mario Bros och Mario Kart DS även en kompis som har en egen PSP.

Medlem

Jag var på väg att köpa mig en DS i december förra året, var inne på affären och letade Mario Cart DS i hyllan när jag råkade snegla på hyllan brevid och hittade ett paket med en Limited Edition GBA SP i guldfärg med en triforce på ovansidan, Zelda Minish Cap OCH Advanced Wars 2 i samma paket. Det blev ingen DS den dagen, får hoppas det kommer en Limited Edition DS med Zelda motiv för då köper jag den direkt

/ LordDaimos

Skägg.
10 Chambers

Lirar New Super Mario nu, blir nog Castlevania efter (jag blir knäpp av Tetris, efter någon dags spelande börjar jag para ihop bokstäverna i textremorna på tv) och sedan Yoshi's Island 2.


signatur
1
Skriv svar