Prat om MultiTES4, Oblivion över nätet

Robot
Medlem
Prat om MultiTES4, Oblivion över nätet

Yeah baby!

Medlem

Nice!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mycket läs- och tänkvärda inlägg av de två ovanstående medlemmarna... Forumet är väl för bövelen inte en chatklient?

Medlem

För att fortsätta chattklienten :

Medlem
Medlem

hoppas han lyckas få till en riktig MP


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Schyst att det finns folk med ork och energi att göra sånt här. Ska garanterat installera Oblivion igen när det släpps en skarp version ;D

Medlem
Skrivet av asker:

Mycket läs- och tänkvärda inlägg av de två ovanstående medlemmarna... Forumet är väl för bövelen inte en chatklient?

Vilket jävla gnäll, jag tycker det var en kanon grej eftersom jag missat tidigare information om MultiTES4. Du behöver inte börja böla för det väl? Jag skrev knappast nice till han som skrev ovan mig.

Är det någon som provat Multites4 ännu? Av er i forumet då dvs.

* Nice - mitt sätt att visa min uppskattning.

Edit: Vi visade åtminstone uppskattning på Multites4 istället för att gnälla en massa.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag har upptäckt det mer och mer på senare tid. Folk som farmar inlägg (är det en statusfråga kanske?) genom att posta totalt ovidkommande inlägg som saknar både diskussionsunderlag och relevans för andra användare. Till och med något så kort som benjimans inlägg här ovanför räcker för att inlägget inte bara ska agera som utfyllnad i forumet.

Medlem
Skrivet av asker:

Jag har upptäckt det mer och mer på senare tid. Folk som farmar inlägg (är det en statusfråga kanske?) genom att posta totalt ovidkommande inlägg som saknar både diskussionsunderlag och relevans för andra användare. Till och med något så kort som benjimans inlägg här ovanför räcker för att inlägget inte bara ska agera som utfyllnad i forumet.

Att farma inlägg är för mig en fullständigt ointressant sak. För min del kan dom gärna ta bort räknaren helt.

Edit: Annars hade jag nog postat mer än vad jag gjort under de 4 åren som jag varit registrerad i forumet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av asker:

Mycket läs- och tänkvärda inlägg av de två ovanstående medlemmarna... Forumet är väl för bövelen inte en chatklient?

Och du tyckte det hade mer med saken att göra?
Du kunde väl skriva nånting om nyheten iaf för at föregå med gott exempel?

Är det bara nåt jag fått för mig, eller finns det en gammal nyhet om det här?

Ska iaf bli kul att se om det går att lyckas nå bra med det här, det försöktes ju i Morrowind också men kom ju inte så långt med den.. Den som lever får se.

EDIT: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=13969 - Klagar inte eller nåt, bara påpekar..

Medlem
Skrivet av Heya:

Och du tyckte det hade mer med saken att göra?
Du kunde väl skriva nånting om nyheten iaf för at föregå med gott exempel?

Ack! Världens mest skoningslösa forum-comeback, att svara på någons orerande och påpeka att denne faktiskt inte följde sina egna ord! Jag kan inte göra annat än att vifta vit flagg!

Skillnaden är dock att jag med mina inlägg försöker förbättra forumet genom att få folk att posta mindre skitinlägg så att man, när man ser att folk kommenterat en nyhet, kan vänta sig att få läsa något annat än bara korta ord som totalt saknar allmänintresse. Om folk tog detta till sig skulle forumet hålla högre kvalitet, och jag skulle kunna sova gott om nätterna. Håller du inte med?

Redaktör
Skrivet av Heya:

Är det bara nåt jag fått för mig, eller finns det en gammal nyhet om det här?

I förra nyheten berättade vi att modden finns, i denna att utvecklaren intervjuats.


signatur
Medlem

Finns det någon som vet mer om denna mod? Har den kommit ut eller är den nerlagd?
Någon annan som tagit upp tråden och börjat göra en egen MP för Oblivion?

1
Skriv svar