I väntan på Duke

Skägg.
10 Chambers
I väntan på Duke

Du har kanske redan gett upp, men jag kan inte släppa taget om machoblondinen som fick mig att älska förstapersonsspel och deathmatch. Nästan varje dag när jag klickar på genvägen till Shacknews finns där en liten hoppfull tanke om att se rubriken "Duke is coming".

George Broussard sa senast att #Duke Nukem Forever har ett års utveckling kvar när de börjar visa media från spelet igen. Så fastän rubriken finns där imorn är det lång tid kvar tills vi ska tugga tuggummi och sparka röv. Men jag väntar.

#blogg


signatur
Skribent
I väntan på Duke

Det ska verkligen bli intressant att se vad de har kokat ihop under alla dessa år... Är det inte något extraordinärt kommer jag att bli besviken.

Skägg.
10 Chambers

Jag tror inte att det kommer att vara det mest välutvecklade spelet någonsin, men förhoppnings finns det mycket kärlek och humor i koden.


signatur
Medlem

jag ger aldrig upp min Duke. Sitter fortfarande och väntar på att min förbeställning sen 5år tillbaka ska dimpa ner i brevlådan


signatur

no remorse

Medlem
Skrivet av zgz:

jag ger aldrig upp min Duke. Sitter fortfarande och väntar på att min förbeställning sen 5år tillbaka ska dimpa ner i brevlådan

haha nice! den får du aldrig avbeställa;)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av zgz:

jag ger aldrig upp min Duke. Sitter fortfarande och väntar på att min förbeställning sen 5år tillbaka ska dimpa ner i brevlådan

Haha, betald och klar också eller?


signatur
1
Skriv svar